Pravo učešča na festivalu Festivalu društveno odgovorne komunikacije u Srbiji „Kampanje sa svrhom“ imaju kompanije, institucije, organizacije civilnog društva, medijii i marketinške i PR agencije. Prijave će biti otvorene do 20. oktobra, a organizatori navode da festival odlikuje društveno odgovorne kampanje namenjene dobrobiti dece i pojedinca.
„Prepoznavanjem i odlikovanjem kampanja koje koriste moć komunikacija za unapređenje života dece i pojedinca dajemo primer i podstrek kako možemo da utičemo na dobrobit dece i društva u celini“, kaže Tijana Adamov Ignjatović, osnivač Festivala Kampanje sa svrhom.
Ovim festivalom, inicijator Udruženje ‘Žute Patalone – Inicijativa za proučavanje detinjstva i Koncept inkubator društvene odgovornosti’, kako se navodi u saopštenju, želi da podstakne društveno odgovornu komunikaciju i komunikaciju koja je usklađena sa društvenim ciljevima, naročito onim koji se tiče dobrobiti dece.
Kampanja koja ponese titulu „Kampanje sa svrhom“ je kampanja koja je koristila moć komunikacija da dotakne određeni društveni problem, skrene pažnju javnosti na njega i ponudi moguća rešenja, kao i kampanja koja je direktno uticala na poboljšanje uslova života dece i pojedinca u Srbiji.
Titula „Kampanje sa svrhom“ se stiče dobijanem Statuete, a biće proglašene i tri najbolje društveno odgovorne kampanje u Srbiji.
Foto: Žute pantalone
Pod društveno odgovornom kampanjom se podrazumeva komunikacija vezana za društveno odgovornu aktivnost koja je plasirana putem minimum jednog sredstva marketinške komunikacije i namenjena minimum jednom ciljnom auditorijumu.
Sve kampanje koje su realizovale u prethodnoj godini i tekućoj godini, odnosno u 2020. i 2021. godini, zaključno sa početkom konkursa, mogu biti prijavljene.
Uslovi konkursa mogu da se pronađu na sledećem LINKU, a formular za prijavu na sledećem ADRESI.
Svečana dodela nagrada zakazana je za 20. novembar, kada se obeležava Međunarodni dan deteta. O kampanjama koje će poneti titulu „Kapmanje sa svrhom“ odlučuje poseban tim počanih selektora.