Vesti iz zemlje

01.07.2018. 16:25

Tanjug

Autor: Veran Matić

Otvoren konkurs za rodno najsenzitivniju kompaniju

Pod pokroviteljstvom Koordinacionog tela za rodnu ravnopravnost otvoren je konkurs za izbor rodno najsenzitivnije kompanije u Srbiji.

U organizaciji Udruženja poslovnih žena Srbije, konkurs za rodno najsenzitivniju kompaniju deo je projekta „Ravnopravno u lancu vrednosti“ koji su pokrenuli su Koordinaciono telo za rodnu ravnopravnost i Udruženje poslovnih žena Srbije, uz podršku Saveta stranih investitora (FiC), Američke privredne komore (AmCham) i Ambasade Kraljevine Holandije u Srbiji. 

Cilj je direktnije pomoći ženskom preduzetništvu i podsticanju uključivanja žena u lanac nabavki velikih kompanija, jer to nije samo pitanje društvene odgovornosti, već i ekonomski interes zemlje, jer znači bolji i brži privredni razvoj i rast BDP-a. 

Stvaranju te nove, rodno osetljive, klime doprineće kompanije koje u svom poslovanju primenjuju strategiju Društveno odgovornog poslovanja, koje se vode principima rodne ravnopravnosti, pravedno postupajući prema svim zaposlenima, poštujući i uvažavajući ljudska prava i nediskriminaciju. 

To su kompanije koje u svom radu promovišu obrazovanje, obuke i stručno usavršavanje žena, rade na obezbedjenju zdravlja, bezbednosti i ravnopravnosti svih radnica i radnika, javno zagovaraju ravnopravnost i uključuju ženske firme u lance snabdevanja. 

Nagrada u kategoriji „Rodno najsenzitivnija kompanija“ biće dodeljena u oktobru ove godine, na svečanosti „Cvet uspeha za ženu zmaja“ u sklopu obeležavanja 20 godina postojanja Udruženja.

Preuzimanje delova teksta je dozvoljeno, ali uz obavezno navođenje izvora i uz postavljanje linka ka izvornom tekstu na novaekonomija.rs

Оставите одговор

Ваша адреса е-поште неће бити објављена. Неопходна поља су означена *

Pre slanja komentara, molimo vas da se upoznate sa pravilima komentarisanja i pravilima korišćenja sajta.

Sajt je zaštićen pomocu reCaptcha i Google. Google Politika Privatnosti i Google Uslovi Korišćenja su primenjeni.

The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.