Prva „Jutro“ radnja u Beogradu otvorena je u centru Zemuna, u okviru METRO trgovačke franšize, koja dugoročno podržava razvoj poslovanja malih i nezavisnih trgovaca, navodi se u saopštenju.
METRO planira da podrži otvaranje više stotina „Jutro“ radnji širom zemlje, kroz ulaganje u unapređenje postojećih malih trgovinskih objekata, u vrednosti od nekoliko miliona evra u narednim godinama, saopštila je ta kompanija.
Radnja „Trivuk“ u Zemunu, u vlasništvu Željka Trifunovića i njegove porodice, pridružila se „Jutro“ franšizi „iskoristila priliku za modernizaciju objekta i poslovanja u skladu sa svetskim trendovima u maloprodaji“.
„Nakon 18 godina saradnje sa METRO-om, odlučili smo da se pridružimo franšizi „Jutro“, zato što smo videli ozbiljnu priliku za dalji rast i unapređenje. Ovo je zajednička investicija koja je omogućila da danas predstavimo renoviran i moderan objekat, sa dobrom i pouzdanom ponudom i prepoznatljivom komšijskom uslugom. Naši verni kupci već reaguju odlično, odmah primećuju veliki napredak i promenu i to je potvrda da smo doneli dobru odluku u partnerstvu sa METRO-om“, rekao je Željko Trifunović, vlasnik radnje.
U ponudi radnje u Zemunu nalazi se oko 5.000 proizvoda, među kojima su i „Trivuk“ suhomesnati proizvodi iz samostalne proizvodnje. Ovaj objekat ima i ponudu brze hrane, kao i menjačnicu.
„Kao veletrgovac podržavamo nezavisne trgovce jer verujemo da su njihov opstanak i razvoj ključni za zdravu srpsku trgovinu, te i ekonomiju. U pitanju su najčešće mali, porodični biznisi, baš kao što je „Trivuk“ i zato je bitno da postoji sveobuhvatan plan podrške ovim preduzetnicima. Zbog toga METRO želi da „Jutro“ radnje predstavljaju primer dugoročnog i održivog rasta, modernizacije i unapređenje poslovanja malih trgovaca u Srbiji, a dosadašnja iskustva pokazuju da smo na dobrom putu“, izjavio je Andrd Rinensland, generalni direktor kompanije METRO Cash&Carry Srbija.
Prva „Jutro“ radnja u Srbiji otvorena je nedavno na Divčibarama, uz podršku Ministarstva unutrašnje i spoljne trgovine, a ovaj objekat je odmah prepoznat kao moderan format koji ispunjava očekivanja sve više gostiju na ovoj turističkoj destinaciji.
METRO Cash&Carry Srbija deo je METRO Grupe sa sedištem u Nemačkoj (METRO AG), vodećeg veletrgovca hranom koji posluje u 30 zemalja.
Kompanija u Srbiji posluje od 2005. godine, zapošljava oko 1.200 ljudi, vodeći je domaći veletrgovac hranom i usmerena je na snabdevanje ugostiteljskog sektora i malih nezavisnih trgovaca. Trgovačke franšize METRO-a pod različitim nazivima postoje i u Rumuniji, Češkoj, Poljskoj i nude asortiman poznatih svetskih brendova, saopštila je ta kompanija.
“Jutro” – nova trgovačka franšiza METRO-a u Srbiji