Posle modernizacije pruge Beograd – Pančevo, najbliže komšije ostale su bez direktne linije do prestonice. Direktno, samo od grada na Tamišu do Ovče.
Pruga od Beograda do Pančeva je obnovljena, međutim, sada kad postoje uslovi da se prevoz putnika na ovoj relaciji obavlja brzo i bezbedno, neko je odlučio da direktnu železničku liniju između ova dva grada ukine, pišu Večernje novosti.
Od 1. decembra uvodi se novi red vožnje BG voza koji podrazumeva stanice i stajališta na levoj obali Dunava, ali i skraćenje linije do Ovče. To znači da će putnici na ovoj relaciji ubuduće morati da presedaju jednu stanicu do Pančeva ili da na „Dunav stanici“ „hvataju“ voz za Vršac ili Zrenjanin.
Za 120.000 stanovnika banatskog grada nadomak srpske prestonice ova odluka deluje nelogično, jer će uprkos višemilionskoj investiciji u prugu i dalje biti prepušteni kombi prevoznicima i divljim taksistima. Takođe, obesmišljen je i cilj projekta vrednog 91 milion dolara – najefikasnije, najjeftinije i najbrže povezivanje glavnog grada sa najvećim susednim gradom.
U Srbija vozu kažu da se saobraćaj na pruzi Beograd – Pančevo ne ukida.
„Redovna veza sa Beogradom biće ostvarena vozovima koji saobraćaju na relaciji Vršac – Beograd Dunav – Vršac i Zrenjanin – Beograd Dunav – Zrenjanin, po važećem redu vožnje“, objašnjavaju u ovom preduzeću.
„Po novom redu vožnje, od 11. decembra uvode se vozovi koji će saobraćati na relaciji Pančevo Vojlovica-Ovča, a u stanici Ovča biće ostvarene veze sa vozovima iz sistema BG voz“, dodaju.
Prema podacima „Srbija voza“ iz oktobra 2016. godine, na relaciji Beograd Dunav – Pančevo Varoš, dnevno je saobraćalo devet vozova sa prosečno 29 putnika.