Srbija

14.03.2024. 16:35

Apriori World

Autor: Nova ekonomija

Počela 21. međunarodna PRO PR konferencija u Beogradu

Transparentnost, lažne vesti, veštačka inteligencija i etika

Foto: Apriori World

Srbija

14.03.2024. 16:35

Danas je u beogradskom hotelu Mona Plaza počela 21. međunarodna PRO PR konferencija koja će u tri dana okupiti 220 učesnika iz 16 zemalja.

Kako je istakao predsednik organizacionog odbora Danijel Koletić prilikom svečanog otvaranja: „Digitalna transformacija menja ne samo komunikacijske mogućnosti već neprestano nameće i nove izazove u odnosima s medijima.

Transparentnost, lažne vesti, veštačka inteligencija i etika izazovi su uz kibernetičku sigurnost kojim se susreće danas struka odnosa sa javnošću ne samo na nacionalnim, nego i globalnim nivoima.

Kreativnost je ključ komunikacijskog uspeha a jedino zajedno, stručnjaci za odnose sa javnošću koji su bili i ostali ključan faktor upravljanja ugledom, mogu doprineti kredibilitetu kroz transparentnost, istinitost i kredibilitet izvora informacija. Ponosan sam što smo po četvrti put u Srbiji i što će vodeći stručnjaci sa svog područja razgovarati i preneti svoja znanja. Moto ovogodišnje konferencije „Novi smerovi, novi izazovi“.“

Kao i prethodnih godina organizatori konferencije omogućili su besplatno učešće za 50 studenata sa četiri fakulteta, Fakultet organizacionih naukau Beogradu, Fakultet za medije i komunikacije u Beogradu, Fakultet političkih nauka u Beogradu i Filozofski fakultet u Novom Sadu. Sutra će se u sklopu konferencije dodeliti i PRO PR Globe Awards priznanja.

Preuzimanje delova teksta je dozvoljeno, ali uz obavezno navođenje izvora i uz postavljanje linka ka izvornom tekstu na novaekonomija.rs

Ostavite odgovor

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

Pre slanja komentara, molimo vas da se upoznate sa pravilima komentarisanja i pravilima korišćenja sajta.

Sajt je zaštićen pomocu reCaptcha i Google. Google Politika Privatnosti i Google Uslovi Korišćenja su primenjeni.

The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.