Problem, ali i rešenja sa kojima se suočuvaju prilikom osnivanja i pokretanja startapova, preduzetnici i inovatori sada mogu izneti u dijalogu u okviru kampanje Mesec inovacije.
Tokom kampanje, preduzetnici, istraživači, predstavnici akademske zajednice i svi zainteresovani za razvoj inovacionog ekosistema, mogu na sajtu Startecha programa da nominuju nove inicijative, probleme na koje nailaze, kao i rešenja.
Najbolji predlozi postaće deo prve Sive knjige inovativnog i visokotehnološkog preduzetništva koju priprema NALED i koju će u narednim mesecima predstaviti javnosti, institucijama i Savetu za podsticanje razvoja digitalne ekonomije.
“Prema istraživanju NALED-a, devet od 10 preduzeća inovacije finansira sopstvenim sredstvima. Ono što nedostaje jeste više privatnih inicijativa i zato je od ključnog značaja da programa podrške kakvu nudi StarTech bude što više. Prošlog meseca na prvom godišnjem konkursu dodelili smo prvih milion dolara bespovratnih sredstava za 29 domaćih timova, mikro i malih preduzeća, a do kraja 2023. ta podrška će premašiti tri miliona dolara.“, rekla je Violeta Jovanović, izvršna direktorka NALED-a na okrugolom stolu o pristupu finansiranju kao ključnoj stepenici na putu od ideje do realizacije.
Mesec inovacija deo je godišnje kampanje „Na korak do zvezda“, koju u okviru Startech programa organizuje kompanija Philip Morris International, uz podršku Vlade Srbije. Ceo projekat koji sprovodi NALED.