Šesnaestu godinu za redom, Udruženje studenata tehnike Evrope – Beograd organizuje projekat “Beogradski dani inženjera”, koji će se održati od 6. do 9. aprila. Projekat se sastoji iz dva dela, takmičarskog i edukativnog.
Takmičenje, namenjeno studentima prirodno-matematičkih i tehničko-tehnoloških fakulteta Univerziteta u Beogradu, timskog je karaktera i obuhvata dve kategorije: studiju slučaja i inovativni dizajn.
Inovativni dizajn je kategorija u kojoj se od timova zahteva da osmisle uređaj, odnosno tehnologiju kojom se na najefikasniji način može rešiti problem na zadatu temu, koju zatim prezentuju pred stručnim žirijem. U kategoriji Studija slučaja, zadatak timova je da osmisle i prezentuju rešenje zadatog inženjersko-menadžerskog problema, koje ocenjuje žiri.
Pored takmičenja, Beogradski dani inženjera studentima nude i raznovrsne radionice za razvijanje ličnih veština, interakciju sa predstavnicima kompanija, kao i Sajam inovacija, na kom će biti predstavljeni inovativni proizvodi i uređaji iz sveta nauke. Beogradski dani inženjera imaju za cilj da se među studentima učesnicima razviju timski duh i zdrava takmičarska atmosfera i ispolje kreativnost i fleksibilnost – veštine koje će im koristiti u daljem radu.
Udruženje studenata tehnike Evrope – Beograd je nevladina, neprofitna i apolitična studentska organizacija. BEST (eng. Board of European Students of Technology) okuplja studente inženjerskih usmerenja sa 86 univerziteta iz 30 zemalja Evrope.
Prijave za učešće na “Beogradskim danima inženjera” će biti otvorene od 10. do 25. marta na sajtu bdi.best.rs, gde možete pronaći i više informacija o projektu.
Preuzimanje delova teksta je dozvoljeno, ali uz obavezno navođenje izvora i uz postavljanje linka ka izvornom tekstu na novaekonomija.rs
Stručna organizacija "Nova planska praksa" saopštila je danas da proširenje naselja "Beograd na vodi" ne sme biti iznad zakona i da je zabrinuta zbog sadržaja i načina izrade Nacrta izmena i dopuna Prostorno...
U Srbiji je u prvih pet meseci ove godine u poređenju sa istim periodom prošle, za oko sedam odsto bila viša prosečna cena svih oglašenih automobila starosti do 20 godina koji su najtraženiji među kupcima, ...
Marketinške agencije McCann, DRV i AdVenture, zajedno s medijskim agencijama UM, Initiative, Media Jobs, kao i Media Pool ujedinile su se u AMA Group. Sve agencije zadržavaju svoj brend identitet, ali ovo ud...
Vlada Srbije donela je odluke o novim emisijama državnih hartija od vrednosti. Iznos jedne emisije je 250 miliona evra, a druge 35 milijardi dinara (ili gotovo 300 miliona evra).Kako se navodi u odlukama...
NOVA EKONOMIJA
prtplatite se za čitanje premium sadržaja
PREMIUM sadržaji na platformi NovaEkonomija.rsInforamcije koje imaju dodatnu vrednost
Koristimo kolačiće kako bismo osigurali da vam pružimo najbolje iskustvo na našoj veb stranici. Ako nastavite da koristite ovaj sajt, pretpostavićemo da ste saglasni sa tim.Ok