Kokice su i dalje najatraktivniji posao na prestoničkom šetalištu jer su izlicitirane godišnje zakupnine u Knez Mihajlovoj od 18.000 do 26.000 evra.
Visoke početne cene od tri miliona dinara za pojedine lokacije rezultirale su da licitacija ipak izostane, i da učesnici, uz prethodni međusobni dogovor, kupe mesta po najnižim cenama.
Najviše ljudi konkurisalo je za 13 lokacija za prodaju kokica. Ni glavna staza na Kalemegdanu nije zaostala za Knezom, pa je mesto kioska plaćeno 2.200.000 dinara. Za tezgu za prodaju turističkih publikacija na ulazu u Knez Mihailovu bilo je potrebno izdvojiti dva miliona.
„Ovo je stvarno mnogo novca. Ovde radim već 15 godina, ali mi se ne bi isplatilo da nisam proizvođač tih publikacija. Zarada od posla mi je jedva jedna prosečna plata mesečno“, kaže prodavac Saša Predojević.
Za frižidere za sladoled i ove godine bilo je rezervisano najviše lokacija, čak 41. Početne cene kretale su se od svega 20.000 do dva miliona dinara, a predstavnici „Frikoma“ i „Nestlea“ međusobno su podelili kako najatraktivnije, tako i manje prometna mesta poput onih duž dunavskog keja.
Sva mesta ipak nisu zakupljena, jer na njih niko nije ni konkurisao. Poput onog na kojem bi se prodavale krofnice u srcu Knez Mihailove.
„Nismo ni nameravali da aparat za krofnice postavimo na glavno šetalište, ali nas je jedan preduzetnik uverio da bi za to platio čak tri miliona dinara. On se na kraju nije ni prijavio na konkurs“, objašnjava Nela Miljanić, sekretar komisije za postavljanje nepokretnih objekata.
Osim ovih proizvoda, na ulicama će se prodavati i osvežavajući napitci, kesten, kukuruz, suveniri, a biće postavljene i vage za merenje težine i sanduci za čišćenje obuće.
Imat će novog vlasnika hrvata