Vesti iz zemlje

03.01.2017. 12:57

Tanjug

Autor: Nova Ekonomija

Programi lojalnosti su najbolji marketing za kupce

Programe lojalnosti i različite kartice sa popustima ili mogućnosti odloženog plaćanja svojim kupcima danas nude skoro svi trgovci kako bi, pre svega, obezbedili da im se oni ponovo vrate, dolaze češće, i, naravno, da više kupuju.

Stručnjaci kažu da su takozvani loyalty programi značajna marketinška platforma koja smanjuje troškove promocije jer kupac i trgovac praktično komuniciraju putem kartice na osnovu koje ili mogu ostvariti popust, plaćati na rate, sakupljati poene kako bi dobili jeftiniji proizvod u okviru različitih akcija…

Preuzimanje delova teksta je dozvoljeno, ali uz obavezno navođenje izvora i uz postavljanje linka ka izvornom tekstu na novaekonomija.rs

Оставите одговор

Ваша адреса е-поште неће бити објављена. Неопходна поља су означена *

Pre slanja komentara, molimo vas da se upoznate sa pravilima komentarisanja i pravilima korišćenja sajta.

Sajt je zaštićen pomocu reCaptcha i Google. Google Politika Privatnosti i Google Uslovi Korišćenja su primenjeni.

The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.