Rajfajzen banka upozorava klijente na prevaru u imejl poruci

Nova ekonomija

Rajfajzen banka u Srbiji upozorila je sinoć klijente da je u toku zlonamerna aktivnost slanja imejl poruka kojima se klijenti pozivaju, prividno u ime Raiffeisen banke, da ažuriraju svoje podatke.

Banka ističe da je reč o prevari i zloupotrebi podataka jer poruka sadrži link na kojem je navodno potrebno uneti svoje podatke. Klijenti banke se pozivaju da to ne čine uz podsećanje da ova banka ažuriranje podataka ne radi putem imejla sa nepoznatim linkovima.

"Svi linkovi u porukama koje dobijate od banke, vode na domen raiffeisenbank.rs ili Vam sugerišu komunikaciju preko nekog od zvaničnih kanala banke". 

Molimo Vas da obratite pažnju ukoliko dobijete poruku sa ovakvim sadržajem, jer ona nije potekla od Raiffeisen banke niti je deo aktivnosti koje banka preduzima prema svojim klijentima, navodi se u mejlu poslatom klijentima. 

Banka je preduzela sve raspoložive mere u cilju rešavanja ovog problema. 

Šehović (Udruženje banaka Srbije): Bilo je pokušaja, ali ne i prevara tokom pandemije
NBS traži od banaka da obaveste klijente kako da izbegnu fišing prevare

Novu ekonomiju možete pratiti na mrežama:

pošaljite komentar

Nema komentara

Prijavite se za njuzleter Nove ekonomije.

Ova stranica je zaštićena sa reCAPTCHA i primenjuju se Google Politika privatnosti i Uslovi korišćenja usluge

Nema pravih poslovnih i životnih odluka bez dobrih informacija.
Vaša email adresa će biti korišćena isključivo za potrebe slanja newslettera, a u skladu sa Politikom privatnosti.