Rekordni skok onlajn kupovine u Evropi

Foto: Promo

Onlajn šoping je nadmašio sve druge oblike potrošnje prošlog meseca u Evropi, a više od polovine kupaca (57 odsto) je izjavilo da kupuju onlajn više nego ikada, navodi se u istraživanju koje je sprovela kompanija Mastercard.

Pored šopinga, potrošači su potrošili rekordnu količinu novca i na virtuelna iskustva poput časova kućnog fitnesa, prijavljivanja na veb-sajtove za filmove, TV i onlajn učenje u izolaciji.

Istraživanje kompanije Mastercard iz maja 2020. godine koje je sprovedeno na 15 tržišta i na uzorku od 12.500 ljudi, otkrilo je da jedan od tri stanovnika Evrope troši više novca na virtuelna iskustva, a skoro 60 odsto gleda TV ili filmove preko onlajn sajtova sa pretplatom, više od četvrtine "pohađa" časove vežbanja onlajn, dok 24 odsto posećuje virtuelne muzeje i druge sadržaje.

Više od četvrtine (28 odsto) je doniralo onlajn tokom ovog meseca, a 14 odsto ljudi je po prvi put doniralo nekoj humanitarnoj organizaciji u životu.

Pored povećanja od 36 odsto u onlajn kupovini osnovnih životnih namirnica, još neki od najpopularnijih trendova je i porast onlajn kupovine knjiga (veći za 32 odsto), mašinica za šišanje (19 odsto) i fitnes opreme kao što su tegovi i joga prostirke (13 odsto).

"Svi se prilagođavamo novom načinu života i razumljivo je, više kupujemo onlajn, ali ne radi se samo o životnim namirnicama već i o virtuelnim iskustvima od filma do fitnesa. Teška vremena mogu izvući najbolje iz nas i možemo pronaći utehu i zadovoljstvo u porastu onlajn donacija i ogromnom broju ljudi koji uči da onlajn obavlja svakodnevne aktivnosti", rekao je Mark Barnet, predsednik za tržište Evrope u kompaniji Mastercard.

On je dodao i da je ljudima sada više nego ikada potreban pristup digitalnoj ekonomiji, a da kompanija Mastercard konstanto radi na tome da onlajn šoping učinimo "jednostavnijim, sigurnim i besprekornim u smislu korisničkog iskustva".

Novu ekonomiju možete pratiti na mrežama:

Pročitajte još

pošaljite komentar

Nema komentara