Republički geodetski zavod (RGZ) saopštio je danas da je, od 1. januara 2023. do 28. avgusta ove godine, stiglo 189.741 pitanje građana Info centru RGZ-a, od kojih je odgovoreno u roku od dva dana na 99,81 odsto, odnosno na 189.387 pitanja.
U RGZ-u smatraju da taj rezultat „potvrđuje posvećenost unapređenju efikasnosti i transparentnosti u radu sa građanima u svih 170 Službi za katastar nepokretnosti“, piše Beta.
Podsećaju da aplikacija ePrimedbe omogućava građanima direktnu komunikaciju sa RGZ-om bez potrebe za odlaskom na šaltere, što, ističu, ubrzava obradu zahteva i smanjuje birokratske procedure, ali i olakšava pristup informacijama i povećava poverenje u rad javnih institucija.
„Konstantni napadi upućeni na račun RGZ-a ne oslanjaju se na konkretne podatke i činjenice, već na proizvoljne i neutemeljene tvrdnje“, naveli su iz te institucije navodeći da modernizaciju i poboljšanje usluga dokazuju rezultati.
„Manipulacija i marketing u čemu Vesić tvrdi da je ekspert“: RGZ o radnoj grupi za njihov nadzor
Samo je pitanje šta je građanima odgovoreno. A inače ovde se radi o 200 000 primedbi a ne pohvala gradjana.