Vesti iz zemlje

14.01.2017. 10:19

Sputnjik

Autor: Nova Ekonomija

Ruskinje najviše vole da nose srpske unihop čarape

Srpske hulahop čarape proglašene su za najbolje na ruskom tržištu, i to u konkurenciji italijanskih, ruskih, hrvatskih i beloruskih.

Srpskim hulahopkama mogu da pariraju samo kineske. To je pokazalo laboratorijsko istraživanje ruskih eksperata.

Istraživanje je sproveo Državni regionalni centar standardizacije, metrologije i istraživanja u Krasnojarskom kraju (FBU „Krasnojarski CSM“), a bilo je podeljeno u tri faze – u prvoj etapi proizvode su testirali potrošači, u drugoj je obavljeno laboratorijsko ispitivanje, a u trećoj je kvalitet ocenjivala specijalna komisija. 

Ruske studentkinje su dve nedelje nosile hulahopke i u specijalne dnevnike beležile prednosti i mane. One su na kraju čarape italijanske proizvodnje proglasile najkvalitetnijim. 

Međutim, uzorci su poslati i u istraživački centar Krasnojarski CSM, a stručnjaci su prilikom testiranja uzimali u obzir više parametara – otpornost boje na znoj, suvo trenje, pranje, proveravali su toksičnost i sadržaj slobodnog formaldehida, odnosno davali su sud koje su čarape u skladu sa tehnološkim propisima, tj. normama, i nacionalnim standardima. 

U poslednjoj etapi proizvode je proučavala specijalna komisija, sastavljena od eksperata. Oni su ocenjivali izgled i kvalitet izrade. Rezultat je bio sledeći – najboljim su proglašene čarape Galerie tm Philippe Matignon 40 dena, proizvedene u Srbiji i „harme 40 Basic line Pierre Cardin, proizvedene u Kini. Visoku poziciju zauzele su još jedne čarape srpske proizvodnje – Fantastico tm Omsa 40 dena. 

Preuzimanje delova teksta je dozvoljeno, ali uz obavezno navođenje izvora i uz postavljanje linka ka izvornom tekstu na novaekonomija.rs

Ostavite odgovor

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

Pre slanja komentara, molimo vas da se upoznate sa pravilima komentarisanja i pravilima korišćenja sajta.

Sajt je zaštićen pomocu reCaptcha i Google. Google Politika Privatnosti i Google Uslovi Korišćenja su primenjeni.

The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.