Sberbank Srbija je u prvom kvartalu 2016. godine zabeležila profit u iznosu od 323 miliona dinara, a depoziti stanovništva ostvarili su najveći rast od čak 10.456 miliona dinara, što je za 46% više u odnosu na isti period prethodne godine.
Valerij Ovsjanikov, predsednik Izvršnog odbora Sberbank Srbija rekao je da ovaj pozitivan poslovni rezultat pokazuje da njihov poslovni model donosi uspeh:
„U vreme slabije privredne aktivnosti banka je ostvarila rast depozita stanovništva od 46% i stabilnost kreditnih plasmana. Izgradnja dugoročnih odnosa sa klijentima, odgovorna politika upravljanja rizicima i dalji razvoj usluga u segmentu digitalnog bankarstva biće i dalje u fokusu banke“, izjavio je Ovsjanikov tokom predstavljanja rezultata te banke.
U prvom kvartalu 2016. godine Sberbank Srbija je predstavila tržištu i nove proizvode namenjene stanovništvu i privredi, po znatno povoljnijim kamatnim stopama i rokovima otplate. Vodeći računa o likvidnosti i stabilnosti poslovanja privrede tržištu je predstavljen novi proizvod, Spektar kreditna linija, koja daje mogućnost korišćenja niza proizvoda na period od šest godina. Predstavljen je i dinarski Super kredit namenjen stanovništvu, koji pruža mogućnost podizanja gotovine ili refinansiranja postojećih obaveza u iznosu do 3.000.000 dinara, sa rokom otplate od 96 meseci i najnižom kamatnom stopom.
„Super kredit je ujedno i najpovoljniji kredit u ponudi banke“, saopšteno je iz Sberbank.
Pored ponude novih proizvoda i usluga, pozitivan bilans u prvom kvartalu 2016. godine je rezultat i efikasnijeg upravljanja troškovima i odgovorne politike upravljanja rizicima čime su postavljene čvrste osnove za ulaganja u nove projekte. Inovativnost i proizvodi po meri klijenata, kao i kvalitet usluge su strateški pravci na kojima će banka bazirati svoju ponudu i u toku ove godine.
Sberb banka Srbija deo je Sberbank Rusija, koja je osnovana 1841. godine i najveća je finansijska institucija u Ruskoj federaciji. Sberbank Srbija je u Srbiji od 2012.godine kada je preuzela Volksbank i sada ima 33 ekspoziture u 21 gradu.
U posebnom fokusu banke je izgradnja dugoročnih kvalitetnih odnosa sa klijentima u Srbiji, kao i građenje ekonomskim mostova između Srbije i Rusije.
Kako su istakli, oni su društveno odgovorna kompanija koja brine i o svojim zaposlenima i o klijentima, kao i o svojoj okolini, a uključeni su i u mnoge humanitarne aktivnosti.
„Brinemo o klijentima, a naročito o onim koji su tokom otplate kredita ostali bez posla i u teškoj su finansijskoj situaciji i to tako što nađemo način da im pomognemo kroz restruktuiranje kredita i tako im olakšamo situaciju u kojom su“, rekao je Ovsjanikov.