Srbija

27.03.2023. 11:09

Nova ekonomija

Autor: Nova ekonomija

SPOS: Srpski med traže u Kini i u arapskim zemljama

Foto: Nova ekonomija

Srbija

27.03.2023. 11:09

Savez pčelarskih organizacija Srbije (SPOS) saopštio je da je pre dva meseca pronašao „ozbiljne kupce“ za domaći med u Kini, kao i dve firme iz arapskog sveta. Prema navodima SPOS-a, stranci su zainteresovani za med iz pogona „Naš med“.

„Kineski milijarderi traže hranu vrhunskog kvaliteta i naš kupac je već naručio med, dok ga arapski kupci, koji takođe žele isključivo med iz standarda DPP (Dobra pčelarska praksa), još uvek nisu naručili, ali to se očekuje u narednom periodu“, saopštio je iz SPOS.

Dodaje se da pogon „Naš med“ ne može trenutno da izveze med u Kinu, jer Srbija i ta zemlja još nisu završile usaglašavanje veterinarskog sertifikata, što se, kako se ističe, očekuje u maju, ako sve bude išlo po planu.

„Kina ke zemlja sa specijalnim zahtevima, nakon usaglašavanja sertifikata, sledi odobravanje izvoznih objekata u skladu sa zahtevima Kine“, naglašeno je iz SPOS-a.

Naučnik iz Niša osmislio uređaj koji pčelarima olakšava život

Pčelarska sezona faktički je već počela, a pčelari koji su odlučili da svoj med predaju u SPOS-ov pogon iščekuju njegovu prodaju kako bi mogli da finansiraju ovogodišnju proizvodnju.

SPOS je svoj brendirani „Naš med“ pre par meseci uspeo da plasira u maloprodaju trgovinskog lanca Lidl u Srbiji, po ceni od 1.200 dinara za kilogram.

Svaka tegla meda je precizno označena, na njoj piše ime proizvođača, geografsko poreklo, itd.

Iskusni pčelari savetuju kako početi biznis u Srbiji

Preuzimanje delova teksta je dozvoljeno, ali uz obavezno navođenje izvora i uz postavljanje linka ka izvornom tekstu na novaekonomija.rs

Ostavite odgovor

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

Pre slanja komentara, molimo vas da se upoznate sa pravilima komentarisanja i pravilima korišćenja sajta.

Sajt je zaštićen pomocu reCaptcha i Google. Google Politika Privatnosti i Google Uslovi Korišćenja su primenjeni.

The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.