Srbija

15.01.2015. 10:41

Beta

Autor: Nova Ekonomija

Šta nas čeka u procesu digitalizacije?

Srbija

15.01.2015. 10:41

Direktor Ratela Milan Janković izjavio je da prelazak sa analognog na digitalno emitovanje televizijskog (TV) signala u Srbiji teče bez problema.
Kako je naveo, taj proces trebalo bi da bude okončan do 17. juna ove godine.
Janković je rekao da bi oprema za završetak druge faze digitalizacije trebalo da stigne krajem februara i da započne montaža. 
„Glavni posao je na Javnom preduzeću Emisiona tehnika koje je i potpisalo ugovor sa Evropskom bankom za obnovu i razvoj (EBRD) o kreditu“, rekao je on. Reč je o kreditu od 24 miliona evra za nabavku opreme za završetak procesa digitalizacije. 
Janković je rekao i da je počelo obaveštavanje građana kroz reklamne poruke na javnih servisima i da bi nabavka set-top boksova za socijalno ugrožene kategorije gradjana trebalo da bude završena takođe krajem februara. 
„Ostali građani mogu da biraju da li će da pređu na takav način prijema signala ili će izabrati kablovske operatere, IPTV ili satelitski prijem“, rekao je on. 
Janković je precizirao da građani koji trenutno primaju televizijski program preko antene, a nemaju televizor u koji je ugrađen DVBT-2 prijemnik ili MPEG4, moraju da nabave set-top boks. 
„Oni koji koriste kablovskog operatera, IPTV ili satelitske antene imaće sve programe preko svojih operatera“, rekao je Janković.

Preuzimanje delova teksta je dozvoljeno, ali uz obavezno navođenje izvora i uz postavljanje linka ka izvornom tekstu na novaekonomija.rs

Komentar(1)

  1. ah, narkomanija nije vise bolest zavisnosti po ministru nego neko protivpravno delo… zanimljiv nacin suzbijanja epidemije zavisnosti – silom! pozdravio vas onaj pop sto ste ga stavili u zatvor jer je koristio kaznu kao metod lecenja

Ostavite odgovor

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

Pre slanja komentara, molimo vas da se upoznate sa pravilima komentarisanja i pravilima korišćenja sajta.

Sajt je zaštićen pomocu reCaptcha i Google. Google Politika Privatnosti i Google Uslovi Korišćenja su primenjeni.

The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.