Srbija

01.03.2022. 15:03

Bambi

Autor: Nova Ekonomija

Sve veća zainteresovanost mladih za rad u proizvodnji

Generacijske razlike, za nas u Bambiju, predstavljaju našu snagu. Daju nam mogućnost da kroz uvođenje novih veština koje odlikuju mlade talente, dodatno razvijamo naše eksperte, a sa druge strane mladim talentima pružamo mogu...

Bambi

Generacijske razlike, za nas u Bambiju, predstavljaju našu snagu. Daju nam mogućnost da kroz uvođenje novih veština koje odlikuju mlade talente, dodatno razvijamo naše eksperte, a sa druge strane mladim talentima pružamo mogućnost da razviju svoj potencijal, kaže Jelena Vuković, HR direktor kompanije Bambi.

Jelena Vuković, HR direktor kompanije Bambi

Koliko je za dugoročan rast i razvoj kompanije neophodna izgradnja brenda poslodavca?

Za dugoročan uspeh kompanije podjednako je važno raditi na izgradnji brenda poslodavca i na izgradnji jakih i kvalitetnih brendova. Naša Plazma je decenijama  na vrhu najvoljenijih brendova, a iza nje, kao i svih naših proizvoda, stoji tim fantastičnih ljudi zaslužnih za vrhunski kvalitet. Kako biste izgradili taj pobednički tim i kao kompanija bili brend koji se voli, značajno je strateški pristupiti regrutovanju, a još značajnije – zadržavanju talenata. Upravo zato, kroz našu Employer branding strategiju težimo da kontinuiranom brigom o našim zaposlenima kroz razne programe edukacija i razvoja, konstantnim uvođenjem benefita i pružanjem stabilne i sigurne radne sredine, zadržimo talente i ostanemo jedan od najpoželjnijih poslodavaca. Ponosni smo što smo dobitnici čak dve nagrade u istraživanju najboljih brendova poslodavaca u Srbiji za 2021. godinu, kao i za najbolji program praksi u okviru prvog Employer branding festivala Empple u Srbiji.

Prema nekim istraživanjima, oko 28% radno angažovane populacije do 2025. godine pripadaće generaciji Z (zet). Kako im se približiti?

To je prva generacija koja je rođena u digitalno doba i koja se u potpunosti oslanja na benefite novih tehnologija. Društvene mreže su im prvi izvor informacija, a prema nekim procenama, veoma su zainteresovani za društveni aktivizam i pitanja održivosti. Zato se generaciji Z obraćamo kanalima koje preferiraju i nudimo im ono što cene, a to je pre svega prilika za konstantan razvoj i usavršavanje u kompaniji koja posluje odgovorno i održivo. U Bambiju imamo već pet odsto zaposlenih koji pripadaju generaciji Z i to su mladi ljudi koji zaista inspirišu i čije ideje pomeraju ustaljen način razmišljanja i donose pozitivne promene. Raduje me činjenica da je sve veća zainteresovanost mladih za rad u proizvodnji, tako da trenutno imamo sjajne mlade tim lidere koji savršeno funkcionišu u timu različitih generacija.

S obzirom na to da strateški pristupate zapošljavanju, kako gledate na generacijski jaz mladih talenata i iskusnih profesionalaca? 

Generacijske razlike, za nas u kompaniji, predstavljaju našu snagu. Sa jedne strane daju nam mogućnost da kroz uvođenje novih veština koje odlikuju mlade talente, dodatno razvijamo naše eksperte, a sa druge strane mladim talentima pružamo mogućnost da razviju svoj potencijal. Na ovaj način negujemo različita mišljenja i istovremeno razvijamo mlade potencijale i privlačimo eksperte, a u prilog tome govori i naše ulaganje u Centar za istraživanje i razvoj, koji će biti svojevrsna laboratorija znanja i izvor kreativnih ideja i inovacija. Verujemo da ćemo kroz R&D centar već iskusnim kolegama omogućiti rad na projektima koji će biti drugačiji od svega što su do sada radili, a mladim talentima pun razvoj njihovih znanja i potencijala.

Na čemu će biti fokus kompanije u narednom periodu kada je reč o zaposlenima?

Redovno sprovodimo istraživanja među zaposlenima sa željom da nam upravo oni daju sugestije šta možemo da unapredimo. Mišljenje zaposlenih je važno i u tom smeru ćemo postavljati prioritete u budućnosti. Maksimalno koristimo snagu i potencijal koji imamo za dodatni rast, sada kada smo deo Coca Cola HBC grupe i verujem da ćemo sinergijom doći do mnogo novih prilika za razvoj naših zaposlenih. Kroz različite edukativne programe, kao i pristupom online platformi gde sami mogu da biraju kurseve, nastojimo da im omogućimo profesionalni razvoj u skladu sa afinitetima i kompetencijama, jer samo usavršavanjem možemo postati bolji u onome što radimo. Digitalna marketing akademija, Spark program za unapređenje razumevanja biznisa i strategije poslovanja, ili Design Thinking modul, koji nas uči drugačijem pristupu rešavanju problema i praktičnim procesima od same ideje do inovacije, samo su neki od programa za razvoj veština i znanja koje smo pokrenuli tokom 2021 godine. Povratna informacija koju zaposleni daju na evaluaciji programa, potvrda je da kolege prepoznaju naš trud i da idemo u dobrom pravcu.

Preuzimanje delova teksta je dozvoljeno, ali uz obavezno navođenje izvora i uz postavljanje linka ka izvornom tekstu na novaekonomija.rs

Ostavite odgovor

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

Pre slanja komentara, molimo vas da se upoznate sa pravilima komentarisanja i pravilima korišćenja sajta.

Sajt je zaštićen pomocu reCaptcha i Google. Google Politika Privatnosti i Google Uslovi Korišćenja su primenjeni.

The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.