U utorak, 30. maja 2023. godine, u Velikoj sali Medija centra u Beogradu, u okviru kampanje „Najbolje u Srbiji”, svečano su uručena priznanja „Miljenik potrošača”.
Kampanju „Najbolje u Srbiji” već četrnaest godina organizuje udruženje „Moja Srbija” u saradnji sa Centrom potrošača Srbije, a podršku za organizaciju kampanje pružili su Ministarstvo unutrašnje i spoljne trgovine Republike Srbije i Grad Beograd.
Priznanja „Miljenik potrošača” dodeljuju se omiljenim brendovima potrošača na srpskom tržištu bez obzira na poreklo brendova ili poreklo kompanija u čijem vlasništvu se ti brendovi nalaze.
Nagrade su dodeljene po treći put, a osvojili su ih: Dunav osiguranje u kategoriji „Osiguravajuća društva”, Zaječarsko u kategoriji „Pivo”, Dijamant u kategoriji „Ulje, prilozi i prelivi”, Zlatiborac u kategoriji „Meso i mesne prerađevine” i Plazma u kategoriji „Slatkiši”. Nescafe je osvojio najviše glasova potrošača u kategoriji „Kafa i čaj”, Forma Ideale u kategoriji „Nameštaj”, Coca-Cola u kategoriji „Gazirani i energetski napici”, a Persil u kategoriji „Kućna higijena”.
U konkurenciji za nagradu našlo se oko 1.500 brendova. Glasanje je organizovano u dva kruga. U prvom krugu su glasali korisnici interneta, a brendovi sa najvećim brojem glasova plasirali su se u finale, gde ih je dočekalo po pet brendova koji su status finalista dobili na osnovu rezultata iz prethodnih akcija. Finalno glasanje je obavljeno na terenu, u deset gradova Srbije, metodom „lice u lice”, na uzorku od 2000 potrošača.