Patelina pašteta je nedavno dobila dva priznanja na godišnjoj manifestaciji koju je i ove godine organizovao UEPS – zlato u kategoriji hrane za promotivnu integrisanu kampanju i bronzu u kategoriji za radio spot. U svojoj 63 godine dugačkoj tradiciji, Udruženje za tržišne komunikacije Srbije je još jednom imalo priliku da sumira ovogodišnje marketinške aktivnosti i na ovogodišnji UEPS konkurs prispelo je čak 277 radova.
Nakon nedavne pobede i osvajanja prestižne Kaktus nagrade u kategoriji: Pojedinačni radovi – Radio, dve nagrade koje dodeljuje UEPS predstavljaju najbolji mogući završetak godine za Tako finu Patelinu. „Veoma smo ponosni, jer niz osvojenih nagrada potvrđuje da je Patelina napravila dobar rezultati i ostavila značajan trag u 2023. godini u našoj industriji, posebno na tržištu pašteta, kontinuirano negujući kvalitetne proizvode.
Naša „Tako fina“ je osvojila kako potrošače, tako i stručnu javnost, a prepoznata je po kvalitetu, inovativnosti i kampanji koja je obeležila godinu na izmaku.“, izjavio je 29, direktor marketinga i razvoja kompanije Neoplanta.
Pravljena od pilećeg filea i bataka, ili od tune, pikantna, sa povrćem ili začinskim biljem, ušla je u srca potrošača, a stihovi „Tako fina, mia bella Patelina“ u uši čak i onih koje do tada nisu probali. Nagrade su potvrdile sve ono što je Patelina napravila u 2023.godini, a iza čega stoji visok kvalitet proizvoda i posvećen tim stručnjaka koji je kreirao novu Patelinu.
reklama