Srbija

30.12.2020. 16:12

Saopštenje

Autor: Nova Ekonomija

Telefonsko savetovalište „Halo Beba“ dobilo novu mobilnu aplikaciju

Organizacija Unicefa u Srbiji saopštila je da jezajedno sa Gradskim zavodom za javno zdravlje Beograda i kompanijom Nordeus, razvila aplikacijunamenjenu telefonskom savetovalištu za roditelje "Halo Beba". Mobilna aplikacija već je dost...

Foto: Unicef

Srbija

30.12.2020. 16:12

Organizacija Unicefa u Srbiji saopštila je da jezajedno sa Gradskim zavodom za javno zdravlje Beograda i kompanijom Nordeus, razvila aplikaciju namenjenu telefonskom savetovalištu za roditelje „Halo Beba“. Mobilna aplikacija je dostupna na onlajn prodavnici Google Play Stor.

Kroz aplikaciju „Halo Beba – Vaš saputnik u roditeljstvu“ roditelji će dobiti ažurirani i personalizovani sadržaj koji se odnosi na praćenje rasta i razvoja deteta u ranom uzrastu, dojenje, ishranu, imunizaciju, planiranje lekarskih pregleda, navdi se u saopštenju.

Tu se su i ideje za podsticanje dečjeg razvoja kroz igru, razgovor, čitanje sa decom, odgovore na zabrinutosti roditelja i mnogo drugih tema.  Informacije i saveti su zasnovani na najnovijim svetskim saznanjima o razvoju deteta, a Unicefovi eminentni stručni saradnici prilagodili su ih za roditelje u Srbiji.

„Aplikacija je dostupna 24 sata sedam dana u nedelji, što je od posebnog značaja u ovim izazovnim vremenima.  Poklanjamo je roditeljima u Srbiji za srećnu Novu Godinu da bismo ih podržali i omogućili jednake šanse za svako dete“, izjavila je Dejana Kostadinova, direktorka Unicefa-a u Srbiji. 

U kompaniji Nordeus kažu da je grupa roditelja iz nekoliko njihovih timova, zajedno za Unicefom u Gradskim zavodom, radila na boljem razumevanju potreba roditelja male dece.

„Kada smo uvideli da veliki broj roditelja zove servis Halo Beba za savete koji se mogu rešiti jednistavnim informacijama i da to oduzima vreme za podršku ozbiljnijim brigama roditelja, shvatili smo da se ovaj izazov lako može rešiti digitalnim proizvodom“, kaže Miloš Paunović iz Nordeusa.

Roditelji će, kao i do sada, moći telefonom da pozovu „Halo Beba“  savetovalište i da od patronažnih sestra koje su zaposlene u ovom servisu dobiju odgovore na sva pitanja koja se odnose na prve godine bebinog života.

Telefonsko savetovalište „Halo Beba“ otvoreno je 2001. godine zahvaljujući punoj tehničkoj i logističkoj podršci Uncefa, a od 2007. godine u celini ga finansira Grad Beograd.

„Telefonsko savetovalište Halo Beba je usluga na koju smo posebno ponosni. Grad Beograd podržava rad ovog savetovališta od samog početka njegovog osnivanja 2001. godine, uz podršku UNICEF-a. Ova usluga sada predstavlja i stalnu stavku budžeta Grada. Halo Beba telefonsko savetovaliste i Halo Beba aplikacija deo su koncepta Beograda kao ’pametnog grada’ – grada koji lako ponudi rešenje potreba svojim građanima. 

„Nastavićemo da osluškujemo potrebe i zahteve roditelja, da unapređujemo postojeće i da razvijamo nove, brze i pametne usluge, posebno u ovim izazovnim vremenima kada je podrška roditeljima još potrebnija“, rekao je Zoran Radojičić, gradonačelnik Beograda.

Savetovalištem „Halo Beba“ rukovodi Gradski zavod za javno zdravlje Beograd.

„Svi zajedno pružamo veliku podršku mladim roditeljima u periodu kada im je pomoć itekako potrebna i ostvarujemo naš zajednički cilj“, kaže Dušanka Matijević, direktorka Gradskog zavoda za javno zdravlje Beograd.

Preuzimanje delova teksta je dozvoljeno, ali uz obavezno navođenje izvora i uz postavljanje linka ka izvornom tekstu na novaekonomija.rs

Ostavite odgovor

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

Pre slanja komentara, molimo vas da se upoznate sa pravilima komentarisanja i pravilima korišćenja sajta.

Sajt je zaštićen pomocu reCaptcha i Google. Google Politika Privatnosti i Google Uslovi Korišćenja su primenjeni.

The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.