Vesti iz zemlje

25.08.2015. 11:08

Novosti

Autor: Nova Ekonomija

Tržište automobila u Srbiji u dubokoj krizi

Julska prodaja novih automobila u Srbiji je pokazala da se krizi na našem tržištu vozila ne nazire kraj.
Prema izveštaju Srpske asocijacije uvoznika, nove automobile i delove za nove automobile u Srbiji, u sedmom mesecu ove godine, pazarila su 1.772 kupca.
To je manje za 379 vozila od junske prodaje, pa čak i slabije od prošlogodišnjeg, do tada „najcrnjeg“, jula u poslednjih desetak godina kada je prodato 1.789 automobila.
Kolika je razmera prodajnog kolapsa, pokazuje i podatak da je 2008. godine, koja se računa kao poslednja pre početka propasti tržišta vozila u našoj zemlji (tada je izbila i globalna kriza), u julu, prodato 5.405 automobila. 
„Pad je zaista ogroman, kriza traje, ali kada se zna da je oko 10 do 15 odsto vozila od svh prodatih takozvani reeksport, onda je jasno da smo dotakli dno”, kaže predsednik Srpske asocijacije uvoznika novioh automobila Milan Vukasović. 
Srpska asocijacija uvoznika je do sada više puta ukazivala nadležnima na sve muke koje su ih pritisle. 
Nudili su i rešenja koja idu od omogućavanja kupovine vozila po sistemu „staro za novo“, gde bi se plaćao porez samo na razliku između cena dva vozila, do drugačijeg načina oporezovanja i osiguranja vozila kako bi se na primer izbeglo oporezivanje „luksuznih“ vozila starih 20 i više godina, ili bar smanjili drastično nameti za vozila preko 2.000 kubika.

Preuzimanje delova teksta je dozvoljeno, ali uz obavezno navođenje izvora i uz postavljanje linka ka izvornom tekstu na novaekonomija.rs

Komentar(1)

  1. Svaka osoba je priča za sebe. Ja sam imao dosta „šefica“ kojima sam bio nezadovoljan, ali tako i imao glavnu menadžerku koja je prosto lavica, pravi lider, uzor. Svi smo bili neizmerno zadovoljni njom i njenim načinom rada.

Оставите одговор

Ваша адреса е-поште неће бити објављена. Неопходна поља су означена *

Pre slanja komentara, molimo vas da se upoznate sa pravilima komentarisanja i pravilima korišćenja sajta.

Sajt je zaštićen pomocu reCaptcha i Google. Google Politika Privatnosti i Google Uslovi Korišćenja su primenjeni.

The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.