Srbija

29.09.2017. 14:30

N1 Beograd

Autor: Nova Ekonomija

U akciji ‘Stop medijskom mraku’ učestvovalo 300 medija i organizacija

Srbija

29.09.2017. 14:30

U akciji Stop medijskom mraku učestvovalo je više od 300 medija i organizacija, saopštio je Jukom, jedan od pokretača akcije da građani, mediji i nevladine organizacije u četvrtak u podne zacrne svoje profile na društvenim mrežama i sajtove, odnosno da prekinu emitovanje TV i radio programa.

Akciju je organizovala Grupa za slobodu medija, a direktan povod za akciju i formiranje široke grupe za slobodu medija je gašenje Vranjskih (www.vranjske.co.rs), jednog od najznačajnijih lokalnih medija u Srbiji, zbog stalnih političkih pritisaka kojima više nisu mogli da se odupiru.

„Samo na društvenim mrežama, kampanju je u prvih 24 sata videlo 482.000 građana (izvor: Brand 24.com). Ovom broju treba dodati publiku onlajn, TV, radio i štampanih medija koji su se priključili akciji“, naveo je Jukom.

U saopštenju se dodaje da su medijski portali i sajtovi organizacija podržali akciju u velikom broju: softverska rešenja za zamračivanje sajtova koje je osmislila grupa preuzeto je 296 puta, a procena je da je barem još 50 portala koristilo sopstvena rešenja.

Dnevne novine Danas su, uz crnu naslovnu stranu, štampale podlistak „Vranjske“ sa tekstovima koji su pripremili novinari tih novina, dok su nedeljnici Vreme i Novi magazin na naslovnoj strani štampali poruke akcije.

Izdanje Kikindskih od petka takođe je osvanulo sa crnom trakom i porukom: „Ovako izgleda kada nema slobodnih medija“.

Akciji su se pridružili i građani i građanke koji su učestvovali zamračenjem profila na društvenim mrežama.

Preuzimanje delova teksta je dozvoljeno, ali uz obavezno navođenje izvora i uz postavljanje linka ka izvornom tekstu na novaekonomija.rs

Ostavite odgovor

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

Pre slanja komentara, molimo vas da se upoznate sa pravilima komentarisanja i pravilima korišćenja sajta.

Sajt je zaštićen pomocu reCaptcha i Google. Google Politika Privatnosti i Google Uslovi Korišćenja su primenjeni.

The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.