Srbija

22.12.2014. 10:30

Novosti

Autor: Nova Ekonomija

U šoping molovima uoči praznika očekuju 50.000 posetilaca dnevno

Srbija

22.12.2014. 10:30

Praznična kupoholičarska groznica počela je da drma prestonicu, a najveći udar na prodavnice očekuje se poslednjih dana ove godine.
U „Ušću“ i „Delta sitiju“, najvećim prestoničkim šoping molovima, očekuju po 50.000 posetilaca dnevno.
„Verujemo da ćemo oboriti sopstveni rekord od 50.000 ljudi u jednom danu. Nova godina pada u sredu, tako da očekujemo da će nekoliko dana pre i samog 31. decembra biti i veća gužva. Kako budu rasla sezonska sniženja, tako će i kupaca, svakako, biti više“, objašnjava Aleksandra Janković, iz ovog tržnog centra. 
Posetilaca je, tvrde u tržnim centrima, više nego prošle godine, a najveće gužve su u radnjama sa garderobom i belom tehnikom. Sugrađani, ipak, nisu zadovoljni popustima koje nude trgovci, pa je mnogo više onih koji samo razgledaju robu i čekaju veće obaranje cena. 
„Tradicionalno, tokom celog decembra primetan je porast broja posetilaca, kao i prometa koji ostvaruju zakupci. Vikendi su svakako najpopularniji za kupovinu, pa tim danima organizujemo dodatne animacije i zabavne sadržaje. Ove godine beležimo porast broja sugrađana koji dolaze za deset odsto u odnosu na prethodnu. Očekujemo da ćemo i do kraja meseca povećati broj mušterija“, kaže Marko Marković, marketing menadžer TC „Delta siti“. 
Sugrađani koji su ovih dana obišli tržne centre ipak čekaju prava pojeftinjenja. Zimski modeli odeće, na primer, sniženi su tek 10 do 20 odsto, a na većim akcijama može se pronaći jedino letnja garderoba i tek pokoji komad tehnike, ili pokućstva. 
„Nisam oduševljena akcijama koje nude trgovci. Na primer, džemper koji bih pazarila snižen je sa 4.000 na 3.500 dinara, što je zanemarljivo. Zbog toga, zasad samo razgledam robu i nadam se većem obaranju cena“, kaže Slađana Milojević. 
Oni koji su, uprkos visokim cena, voljni da „odreše kesu“, kako kažu prodavci, najviše kupuju sezonsku robu, male kućne aparate, dekorativne proizvode za kuću, a dobro „ide“ i tehnika. Dok žene kupuju više i učestalije, muškarci pazare ređe, ali zato potroše više novca prilikom kupovine.

Preuzimanje delova teksta je dozvoljeno, ali uz obavezno navođenje izvora i uz postavljanje linka ka izvornom tekstu na novaekonomija.rs

Komentar(1)

Оставите одговор

Ваша адреса е-поште неће бити објављена. Неопходна поља су означена *

Pre slanja komentara, molimo vas da se upoznate sa pravilima komentarisanja i pravilima korišćenja sajta.

Sajt je zaštićen pomocu reCaptcha i Google. Google Politika Privatnosti i Google Uslovi Korišćenja su primenjeni.

The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.