Srbija

19.05.2016. 10:21

Beta

Autor: Nova Ekonomija

U Srbiji 35 odsto građana kupuje preko interneta

Srbija

19.05.2016. 10:21

Vođa projekta Razvoj elektronskog poslovanja Lešek Jakubovski ocenio je u Zrenjaninu da Srbija nailazi na brojne izazove u procesu usklađivanja sa Evropskom Unijom, a jedan od primera je to što u Srbiji samo 35 odsto odraslih koristi internet trgovinu, dok je taj broj u Velikoj Britaniji čak 81 odsto.

Jedan od glavnih izazova pri elektronskoj trgovini jeste poverenje ili nepoverenje, koje postoji između trgovaca i potrošača i to je problem svih država, ali je u Srbiji to poverenje građana manje i to možemo unaprediti“, kazao je Jakubovski.

Po rezultatima istraživanja sprovedenim u oktobru 2015. godine, oko 35 građana kupuje online, a najviše kupuju odeću i obuću, uglavnom na domaćim web sajtovima jer veruju da su sigurniji, a plaćanje se vrši prilikom preuzimanja robe.

Među online kupcima koji nisu imali problem tokom online kupovine, većina njih, oko 59 odsto ne bi znala kome da se žali ukoliko bi došlo do problema.

Preuzimanje delova teksta je dozvoljeno, ali uz obavezno navođenje izvora i uz postavljanje linka ka izvornom tekstu na novaekonomija.rs

Komentar(1)

  1. Ko je (ili ko su) autor ove studije? Da li su u njenom radu konsultovani stručnjaci sa fakulteta specijalizivanih za takvu pricenu? Da li su autorima studije dati tačni podaci radi ispravne procene? Da li su konsultovani neki renomirani strani stručnjaci sa iskustvom iz ove obladti? Logičnije bi bilo angažovati što više domaćih i stranih stručnjaka jer su u pitanju eventualne nepovratne štetne posledice po zdravlje i životnu sredinu. Ako su angažovani strani stručnjaci za odabir linija budućeg metroa, onda je to u ovom slučaju bilo prioritetnije. Ili su opet u putanju naručeni rezultati?

Оставите одговор

Ваша адреса е-поште неће бити објављена. Неопходна поља су означена *

Pre slanja komentara, molimo vas da se upoznate sa pravilima komentarisanja i pravilima korišćenja sajta.

Sajt je zaštićen pomocu reCaptcha i Google. Google Politika Privatnosti i Google Uslovi Korišćenja su primenjeni.

The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.