Srbija

06.06.2018. 16:02

N1

Autor: Nova Ekonomija

United Medija kupuje Direct Mediju

Srbija

06.06.2018. 16:02

United Medija predala je Komisiji za zaštitu konkurencije zahtev za odobrenje kupovine 100 odsto udela u kompaniji Direct Medija na tržištima Srbije, Crne Gore, Makedonije i Albanije, što uključuje i zahtev za odobrenje Direct Mediji za kupovinu terestrijalnih televizijskih stanica Pink BiH i Pink Crna Gora.

„Direct Medija je moderna advertajzing agencija koja ima veliki broj klijenata u više zemalja regiona, odlične odnose sa TV stanicama i medijima i dobro razrađene modele plasiranja i monetizacije lokalne produkcije i atraktivnih sadržaja. Zbog toga smo ih prepoznali i kao odličnu platformu za pokretanje transformacije televizija u regionu kroz primenu novih tehnologija koje se sada uvode u celom svetu“, rekla je Aleksandra Subotić, direktorka United Medije .

„Direct Medija je skoro dve decenije regionalni lider na tržištu medijskih i komunikacijskih agencija, kao i važan partner u produkciji televizijskog sadržaja. Drago nam je da je United Medija prepoznala vrednosti Direct Medije i verujem da će naše udruživanje biti ključni faktor transformacije regiona ka budućnosti televizijskog oglašavanja u novom digitalnom dobu“, izjavio je direktor Direct Medije, Krasimir Guergov .

Ovom akvizicijom Direct Medija postaje deo velikog sistema United Medije i nastavlja razvoj novih tehnologija, inovativnih advertajzing modela i primene digitalnog marketinga. To će omogućiti da se osmišljena rešenja plasiraju kroz različite platforme, a Direct Mediji osigurati potencijal za dalji rast.

Preuzimanje delova teksta je dozvoljeno, ali uz obavezno navođenje izvora i uz postavljanje linka ka izvornom tekstu na novaekonomija.rs

Ostavite odgovor

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

Pre slanja komentara, molimo vas da se upoznate sa pravilima komentarisanja i pravilima korišćenja sajta.

Sajt je zaštićen pomocu reCaptcha i Google. Google Politika Privatnosti i Google Uslovi Korišćenja su primenjeni.

The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.