I ove godine nastavlja se, do sada, najuspešnija promotivna kampanja Moja Srbija koju vodi Turistička organizacije Srbije i zahvaljujući kojoj gotovo sva mesta u našoj zemlji beleže porast domaćih gostiju.
U kampanju se uključila većina lokalnih turističkih organizacija, udruženja hotelijera, restoratera, turističkih agencija i udruženja banjskih i klimatskih mesta, pa sredinom aprila, kada zvanično počinje promocija, treba očekivati da će karavan Moja Srbija biti zanimljiviji i šareniji nego ikada.
Kampanja počinje otvaranjem nove suvenirnice TOS u samom srcu prestonice na Trgu republike. Turisti će tako moći da kupe autentične suvenire iz naše zemlje, a biće i u prilici da u pešačkoj zoni, Knez Mihailovoj ulici, pogledaju izložbu Moja Srbija.
Ovogodišnja tema kampanje nacionalne turističke organizacije je vodno blago Srbije.
„Promotivna kampanja namenjena je domaćim gostima u cilju predstavljanja ponude Srbije u letnjem periodu“ – kaže Marija Labović, direktor Turističke organizacije Srbije.
Izložbom Moja Srbija započinje godišnja kampanja, a predstavlja motive turističkih atrakcija i destinacija u našoj zemlji.
„Pozivam građane da posete karavan kojim promovišemo turizam naše države, a koj će biti održan na trgovima u 14 najvećih gradova: Beograd, Novi Sad, Niš, Kragujevac, Čačak, Subotica, Zrenjanin, Kruševac, Vranje, Valjevo, Novi Pazar, Užice, Zaječar i Požarevac“, kaže Labovićeva.
TOS će promovisati domaći turizam i na popularnim manifestacijama poput Vitezfesta, Beogradskog manifesta, Egzita, Vrnjačkog karnevala, Drinske regate, Sabora trubača, Nišvila, Nušićijade, Roštiljijade, Gospodije i Bir festa. TOS će učestvovati i na manifestaciji Noć muzeja.