Srbija

17.04.2016. 17:49

Večernje novosti

Autor: Nova Ekonomija

Upoznajte prirodne lepote Srbije i zauvek ćete im se vraćati

Srbija

17.04.2016. 17:49

I ove godine nastavlja se, do sada, najuspešnija promotivna kampanja Moja Srbija koju vodi Turistička organizacije Srbije i zahvaljujući kojoj gotovo sva mesta u našoj zemlji beleže porast domaćih gostiju.

U kampanju se uključila većina lokalnih turističkih organizacija, udruženja hotelijera, restoratera, turističkih agencija i udruženja banjskih i klimatskih mesta, pa sredinom aprila, kada zvanično počinje promocija, treba očekivati da će karavan Moja Srbija biti zanimljiviji i šareniji nego ikada. 

Kampanja počinje otvaranjem nove suvenirnice TOS u samom srcu prestonice  na Trgu republike. Turisti će tako moći da kupe autentične suvenire iz naše zemlje, a biće i u prilici da u pešačkoj zoni, Knez Mihailovoj ulici, pogledaju izložbu Moja Srbija. 

Ovogodišnja tema kampanje nacionalne turističke organizacije je vodno blago Srbije. 

„Promotivna kampanja namenjena je domaćim gostima u cilju predstavljanja ponude Srbije u letnjem periodu“ – kaže Marija Labović, direktor Turističke organizacije Srbije.

Izložbom Moja Srbija započinje godišnja kampanja, a predstavlja motive turističkih atrakcija i destinacija u našoj zemlji. 

„Pozivam građane da posete karavan kojim promovišemo turizam naše države, a koj će biti održan na trgovima u 14 najvećih gradova: Beograd, Novi Sad, Niš, Kragujevac, Čačak, Subotica, Zrenjanin, Kruševac, Vranje, Valjevo, Novi Pazar, Užice, Zaječar i Požarevac“, kaže Labovićeva.

TOS će promovisati domaći turizam i na popularnim manifestacijama poput Vitezfesta, Beogradskog manifesta, Egzita, Vrnjačkog karnevala, Drinske regate, Sabora trubača, Nišvila, Nušićijade, Roštiljijade, Gospodije i Bir festa. TOS će učestvovati i na manifestaciji Noć muzeja.

Preuzimanje delova teksta je dozvoljeno, ali uz obavezno navođenje izvora i uz postavljanje linka ka izvornom tekstu na novaekonomija.rs

Ostavite odgovor

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

Pre slanja komentara, molimo vas da se upoznate sa pravilima komentarisanja i pravilima korišćenja sajta.

Sajt je zaštićen pomocu reCaptcha i Google. Google Politika Privatnosti i Google Uslovi Korišćenja su primenjeni.

The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.