Srbija

23.03.2022. 14:25

Nova ekonomija

Autor: Nova Ekonomija

Uspešan start onlajn platforme Dobri Dabar

Foto: Organizacija Loud Crowd/Osnivač Dobrog Dabra, Dušan Vulović

Srbija

23.03.2022. 14:25

Onlajn platforma za prikupljanje sredstava za društveno korisne projekte, Dobri dabar, uspešno je počela sa radom, saopštili su njeni osnivači. Na toj platformi, pored organizacija, udruženja i pojedinaca, kampanje mogu da pokreću i mala i srednja preduzeća.

„Uskoro ćemo pokrenuti još dve kampanje, od skoro 40 ideja i projekata koliko se do sada već prijavilo za crowdfunding kampanju na našoj platformi“, kaže Dušan Vulović, osnivač organizacije Loud Crowd, koja je uz podršku Nemačko-srpske inicijative za održivi rast i zapošljavanje pokrenula platformu Dobri Dabar.

On objašnjava i da Dobri Dabar podstiče ideje i projekte usmerene ka zelenoj ekonomiji, održivosti i zapošljavanju.

Kako se dodaje, Ekološko udruženje Zelenacija prvo je sakupilo 245 hiljada dinara za izdavanje knjige „Duh šume“, koja govori o misterijama i izazovima života mlade beogradske porodice koja je otišla da živi na imanju u divljini.

Ciljani iznos te kampanje bio je 200.000 dinara. 

Foto: Organizacija Loud Crowd/Uspešno realizovan projekat „Beogradska pčela“

Na platformi Dobri Dabar trenutno se vode još dve, takozvane crowdfunding kampanje, čiji je cilj finansiranje dva društveno odgovorna projekta.

  • Ciljani iznos projekta „Mali seoski park“ za uređenje prostora oko malog jezera u selu Babina Luka kod Valjeva, koji su pokrenuli volonteri Zavičajnog društva Hadži Ruvim je 100 hiljada dinara.
  • Kako se dodaje, za realizaciju projekta „Beogradska pčela“, koji sprovode Beogradsko udruženje pčelara, Mad Med i Supernatural u partnerstvu sa Gaia pokretom, potrebno 600 hiljada dinara. 

Napominje se da takav način prikupljanja sredstava – crowdfunding, u osnovi podrazumeva motivisanje pojedinaca i organizacija da u manjim ili većim iznosima podrže ideju ili inicijativu, organizatori veruju da će dobiti veću podršku.

Na platformi Dobri Dabar sprovode se kampanje nagradnog crowdfundinga.

To znači da pojedinci ili organizacije koji finansijski podrže ideje i projekte za to dobijaju jedinstvene nagrade, koje su rangirane prema iznosu finansijske podrške.

Preuzimanje delova teksta je dozvoljeno, ali uz obavezno navođenje izvora i uz postavljanje linka ka izvornom tekstu na novaekonomija.rs

Ostavite odgovor

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

Pre slanja komentara, molimo vas da se upoznate sa pravilima komentarisanja i pravilima korišćenja sajta.

Sajt je zaštićen pomocu reCaptcha i Google. Google Politika Privatnosti i Google Uslovi Korišćenja su primenjeni.

The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.