
Požar na gradilištu kod naselja West 65
Na gradilištu kod naselja West 65 na Novom Beogradu danas oko 15 časova izbio je požar, objavio je N1.Naseljem se širio gust dim. Kako prenosi televizija, radnici su protivpožarnim aparatima pokušavali d...
Iako skoro dve trećine ljudi smatra da ne bi trebalo da postoji tolerancija za vozače koji voze pod dejstvom alkohola, čak 68% vozača u svetu potvrdilo je da su vozili pod uticajem alkohola, pokazali su rezultati globalnog istraživanja kompanije HEINEKEN, koje je kompanija predstavila studentima Ekonomskog fakulteta u Beogradu, na edukativnoj radionici o odgovornoj konzumaciji.
Radionice za studente sprovode se u saradnji sa Komitetom za bezbednost saobraćaja u okviru globalne Heineken kampanje „When you drive, never drink“. Cilj radionica je da na interesantan način prikažu upečatljive primere iz realnih situacija u saobraćaju i na taj način prenesu poruku o važnosti odgovorne konzumacije koja će mladima biti podsetnik zašto nikada ne treba da upravljaju vozilom pod dejstvom alkohola.
Ekspert za korporativne poslove u kompaniji HEINEKEN Srbija Goran Stupar, najavio je da će ova kompanija nastaviti da promoviše odgovorno ponašanje u saobraćaju kao poželjan vid ponašanja.
„Odgovorna konzumacija predstavlja veoma važan segment našeg poslovanja i trudimo se gde god možemo da ga jasno komuniciramo svojim potrošačima. Želja nam je da predstavimo i kontinuirano promovišemo ovaj vid odgovornosti kao društvenu normu ponašanja kada je vožnja u pitanju“, rekao je Stupar.
Damir Okanović iz Komiteta za bezbednost saobraćaja dopunio je rezultate istraživanja upečatljivim primerima iz realnih situacija u saobraćaju.
„U Srbiji je u proteklih 10 godina u saobraćajnim nezgodama u kojima su učestvovali vozači pod dejstvom alkohola poginulo više od 700 ljudi, dok je oko 20.000 teže i lakše povređeno“, izjavio je Okanović.
Naš najbolji automobilista Dušan Borković, koji je podržao Heineken kampanju i koji se svakodnevno trudi da ukaže na važnost bezbednosti u saobraćaju, takođe se obratio studentima.
„Ulica nije trkačka staza, već mesto na kom smo odgovorni ne samo za svoj život, već i za živote drugih učesnika u saobraćaju“, poručio je Borković studentima.
Osim interesantnih podataka u vezi sa odgovornom konzumacijom, studenti su imali priliku i da probaju naočare koje simuliraju vid pod dejstvom alkohola, kao i da provere brzinu svojih refleksa onako kako to rade profesionalni vozači.
Kompanija HEINEKEN Srbija i Komitet za bezbednost saobraćaja sprovešće edukativne radionice još i na Saobraćajnom, Pravnom i Fakultetu organizacionih nauka.
Preuzimanje delova teksta je dozvoljeno, ali uz obavezno navođenje izvora i uz postavljanje linka ka izvornom tekstu na novaekonomija.rs
Na gradilištu kod naselja West 65 na Novom Beogradu danas oko 15 časova izbio je požar, objavio je N1.Naseljem se širio gust dim. Kako prenosi televizija, radnici su protivpožarnim aparatima pokušavali d...
Nisu tačne tvrdnje vlasti da su ekonomske štete od blokada ogromne i da je srpski turizam u prva tri meseca "uništen", ocenio je ekonomista Dragovan Milićević, prenosi Beta."Srbiju je ove godine posetilo...
Grad Beograd dodelio je posao obezbeđenja objekata Gradske uprave, vredan 150 miliona dinara bez PDV-a (1,27 miliona evra) firmama T&M group solutions, Sparta Security i TE group, koje su i ranije obavlj...
Srbija Republički geodetski zavod
Republički geodetski zavod odgovorio je pismeno na tekst koji je Nova ekonomija objavila a koji se tiče izveštaja Saveta za borbu protiv korupcije o novcu koji je RGZ dobio u poslednje dve decenije za svoj r...
PREMIUM sadržaji na platformi NovaEkonomija.rs Inforamcije koje imaju dodatnu vrednost
POGLEDAJ SVE