Cene akcija velikih kompanija-vlasnika dejting aplikacije primetno su opale ove godine, pošto inters „Generacije Z“ za onlajn upoznavanja takođe smanjeno, piše Axios.
Tržište aplikacija za upoznavanje je takođe i prezasićeno, što znači da ih ima mnogo, a pojedinačne aplikacije ne beleže rast novoregistrovanih korisnika, koji je trajao da pre neku godinu, navodi se u izveštaju finansijske institucije Morgan Stenli.
Vitni Volf Herd, osnivačica i izvršna direktorka kompanije Bambl (Bumble), jedne od najvećih svetskih aplikacija za upozavanje, objavila je ove nedelje da se povlači sa te pozicije.
Nju će zameniti izvršna direktorka Slack-a Lidijan Džons, a na ovu vest je cena akcije Bambla opala za osam odsto.
Ukupno, vrednost deonica Bambla pala je za oko 41 odsto u prošloj godini. U međuvremenu, cena akcije kompanije Match Group, matične kompanije aplikacija Tinder i Hindž (Hinge), pala je za oko 40 odsto međugodišnje.
Axios piše i da se kompanije koje izbacuju dejting aplikacije okreću monetizaciji, kroz plaćene pretplate, koje variraju od pogodnosti za korisnike.
Bambl je zabeležio porast plaćenih pretplata u svim svojim aplikacijama, prema podacima iz trećeg kvartala iz ove godine, dok je Match Group zabeležio ukupan pad – osim na Hindžu.
Ipak, prihodi ovih kompanija i dalje rastu, ali sporijim tempom.