Vesti iz zemlje

29.04.2015. 17:55

Beta

Autor: Nova Ekonomija

Za FAP zainteresovani samo Finci

Finska kompanija SISU auto jedina je dostavila ponudu na tenderu za izbor strateškog partnera za FAP, saopštila je Agencija za privtaizaciju.
Komisija za izbor strateškog investitora za FAP je utvrdila da ponuda sadrži sve što je zahtevano, a konačnu odluku o tome da li finska kompanija ispunjava kvalifikacione uslove doneće nakon provere urednosti dostavljene bankarske garancije.
Agencija za privatizaciju je 20. februara objavila tender za prodaju FAP-a, a 20 marta je produžila rok za dostavljanje ponuda. Bira se strateški investitor koji će zajedno sa Republikom Srbijom osnovati novo preduzeće. 
Minimalni ulog strateškog investitora je najmanje milion evra u novcu i pet miliona evra u stvarima ili pravima. Ulog Republike Srbije u novom preduzeću biće deo imovine FAP-a koju je država stekla zamenom potraživanja za vlasništvo. 
Po uslovima tenedera, strateški investitor mogu biti domaća ili strana pravna lica, a podnosilac prijave mora da uplati depozit za ozbiljnost ponude ili preda garanciju od 50.000 evra. Strateški partner treba da ima konsolidovani prihod od najmanje 20 miliona evra u 2013. i da se bavi proizvodnjom kamiona za komercijalnu upotrebu i oklopnih vojnih vozila. 
Vlada Srbije i finska kompanija SISU auto su 30. maja 2014. u Priboju potpisali Memorandum kojim je predviđeno da ta firma preuzme deo imovine FAP-a, gde bi pokrenula proizvodnju novih kamiona i delova za kamione. 
FAP je na listi 502 kompanije za koje je Agencija za privatizaciju prošle godine uputila javni poziv za prikupljanje pisma o zainteresovanosti. Za to preduzeće je bilo šest zainteresovanih investitora. 
Ministar privrede Željko Sertić je kazao da se, ukoliko FAP dobije strateškog partnera, otvaraju mogućnosti da se uđe u privatizaciju i drugih delova fabrike, poput Livnice, za koju postoje zainteresovani kupci.

Preuzimanje delova teksta je dozvoljeno, ali uz obavezno navođenje izvora i uz postavljanje linka ka izvornom tekstu na novaekonomija.rs

Komentar(1)

  1. Neka svoju malinu pretvore u sirup za sokove bez konzervansa I prodaju po dosta vecoj ceni kao sirup…..Sirup moze da stoji dosta duze nego malina koja mora da ide isti dan u hladnjaču…Potraznja za prirodnim sokom bez konzervansa je velika u svetu….jos ako bi koristili prirodni zasladjivac npr. STEVIU to bi bio proizvod koji moze da se prodaje 365 dana u godini 🙂 🙂 🙂

Оставите одговор

Ваша адреса е-поште неће бити објављена. Неопходна поља су означена *

Pre slanja komentara, molimo vas da se upoznate sa pravilima komentarisanja i pravilima korišćenja sajta.

Sajt je zaštićen pomocu reCaptcha i Google. Google Politika Privatnosti i Google Uslovi Korišćenja su primenjeni.

The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.