Za marketinške usluge koje prodavnice pružaju dobavljačima za pozicioniranje robe na rafovima od 1. januara više ne postoji obaveza izdavanja fiskalnog računa, objašnjava Poreska uprava.
U odgovoru za Novu ekonomiju, u Poreskoj upravi kažu da je izmenom i dopunom Uredbe o određivanju delatnosti koje su oslobođene uvođenja novih fiskalnih kasa, za marketinške usluge koje se pružaju u prodavnicama prestaje obaveza izdavanja fiskalnih računa.
„Marketinške usluge koje su oslobođene evidentiranja prometa preko elektronske fiskalne kase nisu usluge koje pružaju marketinške agencije, već su to marketinške usluge koje obveznici fiskalizacije pružaju dobavljačima, preduzećima i preduzetnicima u svrhu reklamiranja proizvoda u maloprodajnim objektima. Na primer, za pozicioniranje robe, postavljanje reklamnih polica“, navodi Poreska uprava.
Pijačnim prodavcima odložili kase, a povećali zakup tezge