Grad Beograd namenio je 75 miliona dinara (oko 637 hiljada evra) za multimedijalnu promociju korišćenja i unapređenja sistema javnog prevoza putnika (izradu filmova, štampanog materijala i inovativnog tehnološkog rešenja), vidi se iz oglasa o javnoj nabavci.
Promocijom prevoza kroz „edukativni, kulturni i istorijski sadržaj“ građani Beograda treba da se motivišu na korišćenje javnog prevoza.
Javnu nabavku je raspisao Sekretatijat za javni prevoz Grada Beograda.
Izabrana firma biće u obavezi da izradi najmanje jedan film u trajanju od 30 do 60 sekundi, najmanje jedan film u trajanju od 60 sekundi do 3 minuta, jedan film u trajanju od najmanje 60 minuta, i produkciju i postprodukciju jednog filma u trajanju od najmanje 90 minuta.
Nabavka obuhvata i pripremu i štampanje materijala istorijskog i kultutnog karaktera od najmanje 50 stranica (100 komada).
Dalje, ponuđač treba da izradi inovativno tehnološko multimedijalno rešenja koje može da se implementira u najmanje 50 vozila. Inovativno tehnološko rešenje, takođe, treba da obuhvati kulturni i istorijski karakter, a njegova primena da se uklapa u koncept pametnog grada.
Foto: Nova ekonomija, Paola Felix Meze
Ponuđač u ponudi mora da dostavi Nacrt koncepta Multimedijalne promocije.
Javni prevoz putnika u Beogradu se obavlja u 17 gradskih opština (12 centralnih i 5 rubnih), na površini od preko 323 hiljade hektara, sa 1,7 miliona stanovnika, piše u dokumentaciji.
Prevoz u Beogradu koristi oko 2,6 miliona putnika dnevno, a saobraća 1.706 vozila i 14 garnitura vozova u okviru sistema BG voza. Na svim linijama dnevno ima preko 30 hiljada polazaka.
Beograd ima 5.000 registrovanih stajališta (oko 3.100 u gradskim i oko 2.350 u prigradskim opštinama).
Krajnji korisnici multimedijalne promocije javnog linijskog prevoza putnika biće građani Beograda, navodi se u tenderskoj dokuementaciji. Građani će „kroz realizaciju rešenja biti usmereni na važnost održivosti javnog prevoza putnika, kao i kulturu i istoriju“.
„Neophodno je da se ovakav vid promocije pravi povezano sa dodatnim akcijama koje bi imale za cilj osvajanje medijskog prostora, a sve sa zadatkom da se promoviše novi način posmatranja javnog servisa od strane korisnika“.