To je najavio predsednik Uprave Karl Johan Person, što znači da su se poslovni napori da se spasi brend, počeli da se ostvaraju. H&M je nekada bio vodeće modno ime konfekcijske maloprodaje, poznat po niskim cenama i uličnoj modi.
Prodaja je rasla do sredine dvehiljaditih, kad se modni lanac se proširio velikom brzinom. Međutim, kupci su počeli da se okreću drugima. H&M-ova najveća konkurencija Zara takođe gubi trku s online prodavnicama koje brzu prodaju još više ubrzavaju. A ta se trka s online trgovinom i te kako ogleda u prihodima.
Rast prodaje u H&M-u počeo je da pada 2016, što je kulminiralo najvećim padom prodaje u poslednjem tromesečju 2017. Cena akcija im je pala, a ključni investitori počeli su da prodaju deonice.
ZANIMAĆE VAS I OVE PRIČE:
ČAROBNI NAPITAK IŠČEZAVA: Pijte kafu dok još možete, preti joj izumiranje!
PLANETA NAS UPOZORAVA: Okeani menjaju boju zbog klimatskih promena!
KONAČNO: Uskoro jeftiniji roming!