H&M neće više imati velike rasprodaje kao što je to bilo nekada.

H&M ukida velike rasprodaje, gubi trku s online prodavnicama

H&M FOTO> Vikimedia
  • 16.02.2019

  • 13:16

  • B92

  • 0

To je najavio predsednik Uprave Karl Johan Person, što znači da su se poslovni napori da se spasi brend, počeli da se ostvaraju. H&M je nekada bio vodeće modno ime konfekcijske maloprodaje, poznat po niskim cenama i uličnoj modi. 

Prodaja je rasla do sredine dvehiljaditih, kad se modni lanac se proširio velikom brzinom. Međutim, kupci su počeli da se okreću drugima. H&M-ova najveća konkurencija Zara takođe gubi trku s online prodavnicama koje brzu prodaju još više ubrzavaju. A ta se trka s online trgovinom i te kako ogleda u prihodima. 

Rast prodaje u H&M-u počeo je da pada 2016, što je kulminiralo najvećim padom prodaje u poslednjem tromesečju 2017. Cena akcija im je pala, a ključni investitori počeli su da prodaju deonice.

ZANIMAĆE VAS I OVE PRIČE:

ČAROBNI NAPITAK IŠČEZAVA: Pijte kafu dok još možete, preti joj izumiranje!

PLANETA NAS UPOZORAVA: Okeani menjaju boju zbog klimatskih promena!

KONAČNO: Uskoro jeftiniji roming!

 


pošaljite komentar

Nema komentara