Konsultanti kupuju kreativce

Ilustracija, Foto: Pexels
  • 21.05.2019

  • 21:07

  • Business Review

  • 0

U poslednje vreme primetan je trend da konsultantske kompanije sve više preuzimaju poznate advertajzing agencije, jer žele da usluge savetovanja klijenata sprovedu u praksi, pše rumunski portal Business review.

Na rumunskom tržištu je u aprilu e priAccenture sklopio ugovor o kupovini Droga5, jedne od najinovativnijih i najuticajnijih kreativnih agencija. Droga5 sa sedištem u Njujorku, postaće deo Accenture Interactive, čime će unaprediti svoje sposobnosti kao agencija koja dizajnira, gradi i vodi se iskustvima klijenata.

PROČITAJTE JOŠ:

Kupovina kompanije Droga5 će dati Accenture Interactive poziciju na različitim tržištima, i time joj omogućiti da vodi brendove. Ovo je, ocenjuje autor teksta, evoluciju na putu Accenture Interactive pri izgradnji novog modela agencije. Obe agencije su ove godine imenovane za najinovativnije kompanije u reklamiranju.

Osnovana 2006. godine, Droga5 je veoma hvaljena kreativna agencija sa više od 500 zaposlenih u Njujorku i Londonu. Od svog osnivanja, komentatori kažu da je postala poznata po svom ambicioznom, uticajnom i izazovnom radu. Skoriji primeri uključuju nagrađene projekte za Amazon Prajm Video, Turizam Australija, Njujork Tajms, IHOP i  Igru prestola za Super Boul.

„Svet reklamiranja se menja, i mi smo uzbuđeni zbog ove neverovatne prilike sa kompanijom koja će dodati više novih dimenzija našim najboljim idejama i pogurati nas da idemo dalje od postojećih ambicija”, izjavljuje Dejvid Droga, pronalazač i predsednik Droge5.

Kristina Blanaru, konsultantkinja za internacionalne kompanije i agencije, nakon dugogodišnjeg praćenja ove industije, veruje da „novi model agencije” nije uopšte nov, već da je više ponavljajućeg faktora – na svakih 5 ili 10 godina.

Irina Pensea, jedna od suosnivačica Jazz-a, jednog od najuspešnijih rumunskih samostalnih agencija na tržištu u ovom trenutku, protivi se tvrdnji da agencije treba da prihvataju stalne promene.

„Ljudi više ne prihvataju da budu manipulisani pri kupovini proizvoda, oni su obrazovaniji i mudriji i mogu lako da prepoznaju kada se brendovi prema njima ne ponašaju iskreno i autentično”, naglašava Pensea.

Ona kaže da su agencije dominantne na rumunskom tržištu, dok se konsultantske firme razvijaju i da  su velike internacionalne konsultantske grupe za sada pokazale malo interesovanja za ovu državu.

Rumunski advertajzeri smatraju da je prošlo vreme da reklamne agencije prave reklame radi kreativnosti, već da klijenti žele rezultate.
pošaljite komentar

Nema komentara