Vesti iz zemlje

27.11.2019. 16:56

Nova ekonomija

Autor: Nova Ekonomija

Henkel Srbija organizovala kreativne radionice

Kompanija Henkel Srbija u saradnji sa umetničkim centrom Beo Art House organizovala je nekoliko kreativnih radionica za polaznike umetničkog centra i svoje zaposlene. 

Radovi izrađeni na ovim radionicama ponuđeni su na Moment humanitarnoj aukciji na kojoj je ukupno prikupljeno 300.000 dinara, a sva sredstva donirana su fondaciji NORBS Plus u cilju nabavke opreme koja je neophodna kako bi se osobama sa retkim bolestima u Srbiji olakšao svakodnevni život.

Tim povodom, Assistant Brand Manager u kompaniji Henkel, Kristina Vojvodić, istakla je: „Veoma smo srećni i zahvalni na saradnji sa Beo Art House-om jer smo uspeli da prikupimo novčana sredstva i pružimo podršku fondaciji NORBS Plus. Drago nam je da smo u realizaciji ove ideje sarađivali sa posvećenim ljudima sa kojima delimo zajedničke vrednosti i na taj način uspeli da doprinesemo nabavci neophodne opreme i pošaljemo poruku podrške osobama sa retkim bolestima. Ovom prilikom se zahvaljujemo svima koji su učestvovali u aukciji“. 

NORBS+ je fondacija osnovana početkom 2018. godine od strane Nacionalne organizacije za retke bolesti Srbije koja ima za cilj da pruži podršku i pomoć obolelima od retkih bolesti, koji su veoma često zanemareni. 

„Veoma smo srećni što su kompanija Henkel, a posebno član njene porodice brend Moment, prepoznali cilj i značaj Fondacije NORBS Plus, kao i našu nameru i važnost da se obolelima od retkih bolesti u Srbiji obezbede medicinsko-tehnička pomagala. Moment humanitarna aukcija je samo jedna od planiranih zajedničkih aktivnosti kompanije poznate po društvenoj odgovornosti i naše fondacije. Nadamo se da ćemo zajedno u budućnosti imati još više sličnih događaja ili oblika saradnje koji će podići svest o problemima sa kojima se oboleli i njihove porodice suočavaju, ali i  direktno uticati na poboljšanje kvaliteta njihovih života i svakodnevice“, izjavio je Marko Radovanac, marketing menadžer u Fondaciji NORBS Plus.  

Beo Art House je umetnički centar koji objedinjuje sve ljude kreativnog duha, a kojima umetnost predstavlja način života. Do saradnje sa brendom Moment došlo je na osnovu zajedničkih ciljeva koji podrazumevaju pružanje podrške mladim, entuzijastičnim ljudima koji žele da doprinesu svojoj zajednici. Radionice na kojima su učestvovali zaposleni kompanije Henkel, zajedno sa polaznicima Beo Art House-a i pravili radove koji su se prodavali na održanoj humanitranoj aukciji, bili su pod mentorstvom ovog umetničkog centra, što je rezultiralo velikim uspehom.
 
„Veoma nam je drago što je naš kreativni centar Beo Art House imao priliku da bude deo jednog ovakvog humanog događaja. Želeli bismo da zahvalimo na prilici za to kompaniji Henkel, koja je bila kako spona između nas i fondacije NORBS plus i koja je na taj način i nama omogućila da damo svoj doprinos i pomognemo osobama sa retkim bolestima“, izjavila je Tijana Dobrić Gaćić, idejni tvorac Beo Art House hobi centra.

Održana Moment humanitarna aukcija, samo je jedan u nizu društveno odgovornih projekata kompanije Henkel, kojima se ukazuje na postojeće probleme u društvu i pruža pomoć onima koja je ona neophodna. 

O Henkelu

Henkel posluje širom sveta sa uravnoteženim i raznovrsnim portfoliom. Kompanija zauzima vodeće pozicije sa svoja tri poslovna sektora u oblastima industrijskog tržišta, kao i proizvoda široke potrošnje, zahvaljujući jakim brendovima, inovacijama i tehnologijama. Henkelov sektor Adhezivi Technologije je svetski lider na tržištu lepkova – u svim industrijskim segmentima u svetu. Sa sektorima Deterdženti i kućna hemija i Beauty Care, Henkel zauzima vodeće pozicije na mnogim tržištima i kategorijama širom sveta. Osnovan 1876. godine, Henkel iza sebe ima više od 140 godina uspešnog poslovanja. U 2018. godini, kompanija Henkel ostvarila je prodaju od oko 20 milijardi evra i operativni profit od oko 3,5 milijarde evra. Henkel zapošljava više od 53.000 ljudi širom sveta – predan i veoma raznovrstan tim, ujedinjen snažnom korporativnom kulturom, zajedničkim ciljem da ostvari održivi standard, kao i zajedničkim vrednostima. Kao priznati lider u održivosti, Henkel se nalazi na najvišim pozicijama mnogih međunarodnih indeksa i lista. Henkelove prioritetne akcije izlistane su u nemačkom indeksu DAX. Za više informacija, posetite www.henkel.com 

Preuzimanje delova teksta je dozvoljeno, ali uz obavezno navođenje izvora i uz postavljanje linka ka izvornom tekstu na novaekonomija.rs

Оставите одговор

Ваша адреса е-поште неће бити објављена. Неопходна поља су означена *

Pre slanja komentara, molimo vas da se upoznate sa pravilima komentarisanja i pravilima korišćenja sajta.

Sajt je zaštićen pomocu reCaptcha i Google. Google Politika Privatnosti i Google Uslovi Korišćenja su primenjeni.

The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.