Cilj je stabilno snabdevanje gorivom
MOL grupa prisutna je u Srbiji pune dve decenije. Za to vreme, kompanija se razvila u jednog od vodećih učesnika u trgovini naftnim derivatima, ali se kao i svi ostali, u poslednjih nekoliko godina suočava s...
Koliko smo puta čuli izreku da odelo ne čini čoveka. Na to bi cinici odgovorili – ne čini, ali ga sačinjava. Ono što je važno znati, jeste činjenica da se utisak o nekoj osobi stiče u prvih nekoliko sekundi. Ako utisak bude pogrešan, onda je potrebno mnogo više vremena da se popravi. Bitan element tog prvog utiska svakako je odeća. Nezavisno od toga da li je skupa, firmirana, po poslednjoj modi…
„Poslužiću se rečima legendarne Koko Šanel – moda je prolazna, stil je večan. Sve što je sada deo klasike, u jednom trenutku je bilo veoma moderno. Prešlo je u klasiku zbog kvaliteta, elegancije, lepote, upotrebne vrednosti koju daruje i pruža potrošačima. Pogledaje samo u svoju garderobu. Da li možete da je zamislite bez male crne haljiine, bar jednog šanel kostima i bele košulje“, kaže u razgovoru o modi kao delu poslovnog identiteta dr Milica Slijepčević, docentkinja Univerziteta Metropolitan i predavač modnog marketinga.
Odelo ne čini čoveka, ali govori o njemu. Da bi se predstavili u što boljem svetlu, uspešni ljudi iz biznisa su oduvek angažovali kreatore i stiliste. Komunikacija je neprestan proces i veoma je značajna u svim sferama života, posebno u biznisu. Naglasila bih i ulogu i značaj neverbalne komunikacije. Prvi utisak je najvažniji. Ako vas neko u startu pogrešno proceni, to može da ima dalekosežne posledice, možda i ne dobijete priliku za „popravni“. Činjenica da mi nesvesno donosimo zaključke na osnovu vizuelnog doživljaja i zapažanja, treba da bude jasan signal i uputstvo svakom ko se bavi biznisom da to ne sme da zanemari, već da posveti dovoljno pažnje izgradnji sopstvenog, prepoznatljivog stila odevanja. Ne zaboravimo da je za uspeh u biznisu sve važno, svaki detalj.
Pre svega zbog toga što garderoba služi da istakne vašu ličnost, ono po čemu ste drugačiji, zanimljiviji, pa i lepši od drugih. Gomila firmiranih stvari pre svega ukazuje na odsustvo stila i prisustvo nesigurnosti. Moderan je onaj ko prati diktirane modne trendove, stil ima onaj ko prati sebe, svoju ličnost i stil usklađuje u suptilnoj i dovoljoj meri da ne deluje zastarelo ili demode, a ne odstupa od sebe po svaku cenu.
Naša akutelna modna industrija pokazuje jasne znake oporavka i vraćanja stare slave. Pre svega naši dizajneri su ostvarili sjajne uspehe u inostranstvu, a zatim i naše modne kuće koje mogu da se pohvale značajnim rezultatima vezano za izvoz i nastup na stranim tržištima. Dodatno, marketinški timovi globalnih modnih brendova su nas mapirali kao zanimljivu publiku i potencijalne kupce, pa nas ne zaobilaze. To je ohrabrujuće i inspirativno za sve učesnike.
Preuzimanje delova teksta je dozvoljeno, ali uz obavezno navođenje izvora i uz postavljanje linka ka izvornom tekstu na novaekonomija.rs
MOL grupa prisutna je u Srbiji pune dve decenije. Za to vreme, kompanija se razvila u jednog od vodećih učesnika u trgovini naftnim derivatima, ali se kao i svi ostali, u poslednjih nekoliko godina suočava s...
Tokom, sada već decenijske, vladavine SNS-a, teško je i nabrojati neispunjena obećanja, počevši od onih na čijim krilima su i došli do vlasti, poput rešavanje 24 sporne privatizacije ili simpatičnog obećanja...
INTERVJU Tamara Džamonja Ignjatović, redovna profesorka Filozofskog fakulteta u Beogradu
Nesumnjivo je da električni automobili imaju čitav niz prednosti u odnosu na klasične, pre svega u tome što nemaju nikakve emisije gasova (mada njihov proizvodnja i reciklaža nisu nimalo ekološke), ali istov...
PREMIUM sadržaji na platformi NovaEkonomija.rs Inforamcije koje imaju dodatnu vrednost
POGLEDAJ SVE
U našoj zemlji, na krajnjem jugu, postoji banja sa najtoplijim vodom u Evropi. Temperatura vode dostiže 111 stepeni Celzijusa, i nažalost skoro da se uopšte ne koristi za grejanje. Reč je o Vranjskoj Banji.