Druga regionalna konferencija FIRESTARTER, koja se bavi temama Customer Experience (CX) i Employee Experience (EX), okupila je prošle nedelje u Beogradu renomirane svetske stručnjake i predstavnike kompanija iz Srbije i regiona, koji su sa prisutnima podelili svoje uvide, iskustva i praktične savete iz ovih oblasti poslovanja.
Učesnici su saglasni u tome da se tržište Srbije razvija u pravcu svesti o važnosti human-centric pristupa u kompanijama sa ciljem njihove konkurentnosti, razvoja i održivog uspeha.
Customer Experience
Prvi dan dvodnevne konferencije bio je posvećen unapređenju korisničkog iskustva, uz podsetnik da briga o korisnicima ne sme da se svede na rešavanje kriza, već je potreban proaktivan, kontinuiran rad, sa akcentom na promenu razmišljanja, konstantnu edukaciju i akcenat na humanizaciji. Ipak, i nove tehnologije i korišćenje AI mogu da pomognu na poljima efikasnosti, produktivnosti i personalizacije iskustva, kako bi se ispunila, pa i prevazišla očekivanja korisnika.
Employee Experience
Nerazdvojivo od iskustva korisnika, unapređenje iskustva zaposlenih bilo je glavna tema drugog dana konferencije. EX nema početnu ni krajnju tačku – u pitanju je proces koji ne mora da zahteva velike investicije, ali podrazumeva upornost i kontinuitet. Kao neke od ključnih tačaka koje utiču na zadovoljstvo zaposlenih u human-centric kompanijama, što direktno utiče na poslovne rezultate i otpornost na krizu talenata, učesnici su istakli komunikaciju, transparentnost, doslednost, poverenje, vrednovanje i prepoznavanje zasluga, kao i uvođenje inovacija u poslovanje.
„Naša budućnost zavisi od toga kakvi smo prema zaposlenima i korisnicima danas.
Ono što je danas sjajno – sutra će zbog brzih promena na tržištu biti prosečno. Rešenje je u nadogradnji i učenju novih veština. Potrebno je da naučimo da učimo i da shvatimo da je cilj znanja akcija. Zaposleni koji se angažuju na poslu ići će nasmejani kući”, izjavio je Dragan Đorđević, osnivač i direktor kompanije Skills Innovative Learning Experience.
Vladimir Joksić, jedan od osnivača organizacije CEXAS, organizatora konferencije, predstavio je CEXAS akademiju i Customer Experience Professional Program, koji omogućava polaznicima da, nakon uspešno završenih osam modula, među prvima na našem tržištu steknu sertifikat i zvanje Certified Customer Exprience Professional.
FIRESTARTER konferencija organizovana je sa idejom jačanja svesti menadžmenta o značaju i neophodnosti strateškog planiranja u oblastima Customer i Employee Experience za uspešno poslovanje. Ukupno 36 stručnjaka, kroz 26 prezentacija i 3 panel diskusije, stavilo je fokus na ova dva koncepta koja ne mogu jedan bez drugog, jer bez zadovoljnog zaposlenog nema ni zadovoljnog korisnika.
Među govornicima bili su Ian Golding, prvi Customer Experience trener na svetu, predavač, konsultant i autor svetskog bestselera „Customer What?“, Eytam Hattem, izvršni direktor kompanije Cemantica specijalizovane za CX i sertifikovane za vodeće alate u ovoj oblasti, Nikolaos Dimitriadis, stručnjak za neuronauku, wellbeing i edukaciju, Laura Bosser, korporativna HR menadžerka u kompaniji MAPEI, Elena Panova, menadžerka za marketing i digitalizaciju u A1 Severna Makedonija, Zoran Nikolić, potpredsednik Nacionalne organizacije potrošača Srbije i mnogi drugi.
Sponzori konferencije FIRESTARTER bile su kompanije NLB banka, A1, Alma Quatro i assapp, dok su medijski sponzori bili Nedeljnik, Danas, Nova ekonomija, Ekapija, BizLife, Mondo i Progressive.
Evropski sud za ljudska prava obavestio je organizacije civilnog društva da je u ponedeljak, 31. marta, primio odgovor Republike Srbije u vezi sa navodima o mogućoj upotrebi soničnog oružja na protestu u Beo...
MediGroup, najveći privatni zdravstveni sistem u Srbiji, zajedno sa mrežom Regina Maria, liderom po kvalitetu medicinskih usluga u privatnom zdravstvu u Rumuniji, objavljuje najveću transakciju na tržištu pr...
HERE Technologies, svetski lider u uslugama digitalnog mapiranja i lokacijskih servisa, od ovog proleća će mapirati delove Srbije visoko preciznom trodimenzionalnom (3D) tehnologijom kao deo napora da ponudi...
Zaposleni u Naučno-tehnološkom parku (NTP) Beograd saopštili su da su "duboko pogođeni" načinom smene direktorke Gordane Danilović Grković i pet članova Skupštine društva. Do smene je, kako su ranije tvrdili...
Prošlo je skoro dve nedelje od kada je većinska parlamentarna opozicija, izašla u javnost sa predlogom za formiranjem prelazne vlade, odnosno, kako su je oni nazvali – vlade narodnog poverenja....
Iz dana u dan se povećava broj nastavnika koji su odlučili da prekinu obustavu rada, ali istovremeno u mnogim srednjim školama učenici ulaze u 24-časovne blokade. Situacija po obrazovnim ustanovama je dalje haotična, a stanje na ...
Studenti Fakulteta političkih nauka u blokadi su, neposredno pre održavanja protesta ispred zgrade televizije Informer, pokrenuli i peticiju za oduzimanje dozvole toj medijskoj kući, za emitovanje programa na gradskoj frekvenciji....
Radio-televizija Srbije (RTS) najavila je tužbe protiv TV Pink i TV Informer zbog neovlašćenog emitovanja emisije "Oko" sa predsednikom Aleksandrom Vučićem. Sagovornici Danasa smatraju da bi ova potencijalna tu...
Vaš progon prema meni i mojoj porodici doživljava kulminaciju u vreme herojskog studentskog bunta, kada nas na nervnoj bazi targetirate, pa smo čak postali i meta fizičkih napada, kaže Branislav Jovanović, dugogodiš...
NOVA EKONOMIJA
prtplatite se za čitanje premium sadržaja
PREMIUM sadržaji na platformi NovaEkonomija.rsInforamcije koje imaju dodatnu vrednost
Koristimo kolačiće kako bismo osigurali da vam pružimo najbolje iskustvo na našoj veb stranici. Ako nastavite da koristite ovaj sajt, pretpostavićemo da ste saglasni sa tim.Ok