Druga regionalna konferencija FIRESTARTER, koja se bavi temama Customer Experience (CX) i Employee Experience (EX), okupila je prošle nedelje u Beogradu renomirane svetske stručnjake i predstavnike kompanija iz Srbije i regiona, koji su sa prisutnima podelili svoje uvide, iskustva i praktične savete iz ovih oblasti poslovanja.
Učesnici su saglasni u tome da se tržište Srbije razvija u pravcu svesti o važnosti human-centric pristupa u kompanijama sa ciljem njihove konkurentnosti, razvoja i održivog uspeha.
Customer Experience
Prvi dan dvodnevne konferencije bio je posvećen unapređenju korisničkog iskustva, uz podsetnik da briga o korisnicima ne sme da se svede na rešavanje kriza, već je potreban proaktivan, kontinuiran rad, sa akcentom na promenu razmišljanja, konstantnu edukaciju i akcenat na humanizaciji. Ipak, i nove tehnologije i korišćenje AI mogu da pomognu na poljima efikasnosti, produktivnosti i personalizacije iskustva, kako bi se ispunila, pa i prevazišla očekivanja korisnika.
Employee Experience
Nerazdvojivo od iskustva korisnika, unapređenje iskustva zaposlenih bilo je glavna tema drugog dana konferencije. EX nema početnu ni krajnju tačku – u pitanju je proces koji ne mora da zahteva velike investicije, ali podrazumeva upornost i kontinuitet. Kao neke od ključnih tačaka koje utiču na zadovoljstvo zaposlenih u human-centric kompanijama, što direktno utiče na poslovne rezultate i otpornost na krizu talenata, učesnici su istakli komunikaciju, transparentnost, doslednost, poverenje, vrednovanje i prepoznavanje zasluga, kao i uvođenje inovacija u poslovanje.
„Naša budućnost zavisi od toga kakvi smo prema zaposlenima i korisnicima danas.
Ono što je danas sjajno – sutra će zbog brzih promena na tržištu biti prosečno. Rešenje je u nadogradnji i učenju novih veština. Potrebno je da naučimo da učimo i da shvatimo da je cilj znanja akcija. Zaposleni koji se angažuju na poslu ići će nasmejani kući”, izjavio je Dragan Đorđević, osnivač i direktor kompanije Skills Innovative Learning Experience.
Vladimir Joksić, jedan od osnivača organizacije CEXAS, organizatora konferencije, predstavio je CEXAS akademiju i Customer Experience Professional Program, koji omogućava polaznicima da, nakon uspešno završenih osam modula, među prvima na našem tržištu steknu sertifikat i zvanje Certified Customer Exprience Professional.
FIRESTARTER konferencija organizovana je sa idejom jačanja svesti menadžmenta o značaju i neophodnosti strateškog planiranja u oblastima Customer i Employee Experience za uspešno poslovanje. Ukupno 36 stručnjaka, kroz 26 prezentacija i 3 panel diskusije, stavilo je fokus na ova dva koncepta koja ne mogu jedan bez drugog, jer bez zadovoljnog zaposlenog nema ni zadovoljnog korisnika.
Među govornicima bili su Ian Golding, prvi Customer Experience trener na svetu, predavač, konsultant i autor svetskog bestselera „Customer What?“, Eytam Hattem, izvršni direktor kompanije Cemantica specijalizovane za CX i sertifikovane za vodeće alate u ovoj oblasti, Nikolaos Dimitriadis, stručnjak za neuronauku, wellbeing i edukaciju, Laura Bosser, korporativna HR menadžerka u kompaniji MAPEI, Elena Panova, menadžerka za marketing i digitalizaciju u A1 Severna Makedonija, Zoran Nikolić, potpredsednik Nacionalne organizacije potrošača Srbije i mnogi drugi.
Sponzori konferencije FIRESTARTER bile su kompanije NLB banka, A1, Alma Quatro i assapp, dok su medijski sponzori bili Nedeljnik, Danas, Nova ekonomija, Ekapija, BizLife, Mondo i Progressive.
Predsednik Srbije Aleksandar Vučić izjavio je da Srbija neće imati problema u snabdevanju gasom jer očekuje potpisivanje kratkoročnog ugovora sa Rusijom o snabdevanju tim energentom."Očekujemo skoro potp...
Kompanija Aditors Inc. u vlasništvu Igora Žeželja postala je suvlasnik Beogradske autobuske stanice, pokazuju podaci objavljeni na sajtu Beogradske berze. Žeželj je vlasnik niza kompanija, među kojima su Mon...
JKP Beogradski metro i voz obustavilo je javnu nabavku softvera za planiranje, sprovođenje i praćenje javnih nabavki, koju je raspisalo krajem septembra, jer je prestala potreba za ovim softverom, objavljeno...
Srpske vlasti su preko amandmana na budžet za ovu godinu uspele da izdvoje 1,4 milijarde evra za Naftnu industriju Srbije, a izdvajanja za gas koja tek čekaju Srbiju biće dodatni udarac fiskalnoj politici. U...
NOVA EKONOMIJA
prtplatite se za čitanje premium sadržaja
PREMIUM sadržaji na platformi NovaEkonomija.rsInforamcije koje imaju dodatnu vrednost
Koristimo kolačiće kako bismo osigurali da vam pružimo najbolje iskustvo na našoj veb stranici. Ako nastavite da koristite ovaj sajt, pretpostavićemo da ste saglasni sa tim.