Kao kompanija koja je za samo nekoliko godina postala sinonim za inovacije u proizvodnji zdrave hrane za sve generacije, Baby Food Factory (BFF) nastavlja da postavlja standarde u proizvodnji kvalitetne, ukusne i funkcionalne ishrane.
Nedavno lansiranje nove proizvodne linije Nutrino Lab ovseni mix za dobro jutro, bio je povod za razgovor sa generalnim direktorom kompanije BFF, Nenadom Nikolovskim, koji je sa nama podelio ključne aspekte koji su neophodni za prosperitet kompanije na tržištu.
Za vrlo kratak period uspeli ste sa brendom Nutrino da se pozicionirate kao lider na tržištu dečije hrane, ali i da ostvarite izuzetan uspeh sa brendovima Nutrino Lab i Nutrino Junior
U DANAŠNJE VREME FOKUS NA ZDRAVIJEM NAČINU ŽIVOTA VAŽNIJI JE NEGO IKADFoto: Baby Food Factory
Upravo tako. Naša neupitna predanost vrhunskom kvalitetu pozicionirala nas je kao lidere na tržištu dečije hrane. Kroz posvećenost, visokim standardima kvaliteta i postavljanje zdravlja u središte naše misije, imamo čvrste temelje za dalji rast i razvoj. Nutrino za bebe je bio ključan za našu ekspanziju i dalje proširenje proizvodnog portfolija.
Sa brendovima Nutrino Lab i Nutrino Junior, upotpunili smo naš asortiman proizvoda, fokusirajući se na pružanje zdrave, ukusne, ali i praktične hrane za sve generacije. U prethodne dve godine, svedočili smo izuzetnoj ekspanziji sva tri brenda, što je rezultiralo značajnim prepoznavanjem na tržištima Balkana i izvanrednim poslovnim rezultatima.
Gde pronalazite inspiraciju za kreiranje novih proizvoda i ukusa?
Pre nego što se upustimo u kreiranje novih proizvoda i usmeravanje naših proizvodnih kapaciteta, naša polazna tačka je razumevanje potreba naših potrošača. Kada se osvrnemo na brend Nutrino Junior, koji smo predstavili krajem 2022. godine, njegovo lansiranje proisteklo je iz pažljivog uvida u sve učestalije prisustvo dece starije od 3 godine koja i dalje uživaju u proizvodima iz Nutrino bebe asortimana. Prepoznali smo ovo kao priliku za proširenje našeg portfolija i pružili deci predškolskog uzrasta zdraviju opciju prilagođenu njihovim specifičnim potrebama.
Kada govorimo o brendu Nutrino Lab, nakon izuzetnog uspeha ostvarenog tokom 2022. godine, ovo leto obeležilo je lansiranje Nutrino Lab 100% voćnih koktela čime smo uneli novu dimenziju na tržište zdrave ishrane. Inspirisani ukusima poznatih koktela, ponudili smo zdrav, osvežavajući i jedinstven proizvod koji je osvojio srca potrošača.
Poslednja novina u BFF proizvodnom portfoliju je nova linija proizvoda – Nutrino Lab Ovseni Mix za dobro jutro.
Smatram da je u današnje vreme fokus na zdravijem načinu života važniji nego ikad pre, a Nutrino Lab ovseni mix predstavlja naš doprinos podršci ovom cilju. Inspirisani užurbanim životom savremenog potrošača, postavili smo pred sebe izazov da kreiramo proizvod koji će privući čak i one koji ne stignu ili nemaju naviku da doručkuju.
Sa željom da omogućimo zdrav i ukusan doručak prilagođen konzumaciji kako u pokretu, tako i kod kuće, razvili smo dva različita pakovanja sa tri ukusa. Nutrino Lab 100% voćno-ovseni pire, upakovan u praktično pauč pakovanje idealan je za one u pokretu, dok ovsena kaša od 100% biljnog porekla, bez dodatog šećera i veštačkih aroma, dolazi u inovativnom zip pakovanju koje do sada nije bilo dostupno na tržištu i savršena je opcija za konzumaciju kod kuće, jer pruža više porcija za zdrav i ukusan obrok.
Koje su ključne strategije koje su vam pomogle u izgradnji uspešnih brendova?
Neprestani fokus na kvalitetu predstavlja temelj našeg uspeha i ključnu tačku naše strategije rasta. Za nas, kvalitet nije samo standard koji ispunjavamo, već i neodvojivi deo naše poslovne filozofije. Od dobijanja svetskih sertifikata za kvalitet do toga da je naš proizvodni pogon projektovan prema standardima panela čistih soba koji nisu uobičajeni u proizvodnji dečije hrane, postigli smo najviše standarde u proizvodnji.
Veliku važnost pridajemo istraživanju tržišta i potrebama potrošača kako bismo uvek bili korak ispred trendova i bolje razumeli naše ciljne grupe. Kategorija zdrave hrane i potrošačke navike se jako brzo menjaju i ključno je imati duboko razumevanje potrošača, istražujući njihove navike i stilove života.
Za sam kraj recite nam koje nas još inovacije iz BFF očekuju u budućnosti?
Predstoji nam proširenje asortimana uz lansiranje novih proizvoda, da ne otkrivam previše. Nastavljamo sa našom posvećenošću pružanju vrhunskih proizvoda namenjenih svim generacijama. Naša jednostavna misija je stvaranje ne samo ukusnog iskustva već i doprinos zdravom i kvalitetnom načinu života naših potrošača. Uvereni smo da, uz podršku naših vernih potrošača, gradimo ne samo brend, već i zajednicu, porodice koja ceni kvalitet i brine o svom blagostanju.
Nastavljamo da budemo posvećeni inovacijama i održavanju visokih standarda u svim aspektima našeg poslovanja.
Preuzimanje delova teksta je dozvoljeno, ali uz obavezno navođenje izvora i uz postavljanje linka ka izvornom tekstu na novaekonomija.rs
Svetski dan vetra, koji se obeležava 15. juna, Srbija dočekuje sa 607 megavata (MW) vetroelektrana, a do kraja godine će se sa novim vetroelektranama približiti kapacitetu od jednog gigavata (GW) instalisane...
Poljoprivrednici iz udruženja "Stig" u Braničevskom okrugu najavili su danas da će u utorak, 17. juna, traktorima protestovati u Požarevcu, blokadom saobraćaja prema auto-putu koji vodi od Beograda ka tom gr...
Predsednica Pokrajinske vlade Maja Gojković uručila je danas predstavnicima lokalnih samouprava ugovore u vrednosti od 2,64 milijarde dinara, kojima će se, preko Uprave za kapitalna ulaganja, finansirati rea...
Advokat Igor Isailović, poznat po saradnji sa ministrom finansija Sinišom Malim, ponovo je dobio posao za pružanje pravnih usluga za potrebe Specijalizovane izložbe EXPO 2027. Isailović je naime, nosilac pos...
Iako predsednik Srbije Aleksandar Vučić tvrdi da je prezadovoljan izbornim rezultatima u Kosjeriću i Zaječaru, gde je njegova stranka odnela minimalnu pobedu uz niz nepravilnosti, potkupljivanje birača i represiju, događaji od protekle nedelje ga i te kako demantuju....
Iako je Aleksandar Vučić, bivši predsednik i sada najistaknutiji član vladajuće SNS, pre gotovo mesec dana u Nišu najavio “oslobađanje” svih gradova u Srbiji i pravljenje u njima Ćacilenda po ugledu na onaj u Beogradu, to se nije dogodilo....
Studenti u blokadi pozvali su večeras na protest u Kosjeriću gde se opozicija bori za ponavljanje izbora na određenim biračkim mestima. Značaj ovog protesta i uloge studenata u ovoj borbi je značajan, hrabar je i važan čin, ali je neopho...
Dve osobe su stradale u Izraelu tokom iranskom odgovoru na raketni napad u kojem je ubijeno više komandanata Revolucionarne garde. Iz Teherana navode da je u izraelskim napadima stradalo 78 osoba, među kojima...
Predstavnik grupe "Studenti 2.0", student novosadskog Fakulteta tehničkih nauka Vladimir Balać izjavio je danas, pozivajući se na navodni dokument studenata u blokadi, da je planiran napad na kamp u Pi...
NOVA EKONOMIJA
prtplatite se za čitanje premium sadržaja
PREMIUM sadržaji na platformi NovaEkonomija.rsInforamcije koje imaju dodatnu vrednost
Koristimo kolačiće kako bismo osigurali da vam pružimo najbolje iskustvo na našoj veb stranici. Ako nastavite da koristite ovaj sajt, pretpostavićemo da ste saglasni sa tim.Ok