Kroz svoj put od menadžera do Country Director-a, imao sam priliku da iskusim koliko Orbico neguje zaposlene i podstiče lični i profesionalni rast. Upravo to nas čini idealnim izborom za ambiciozne pojedince koji žele da se pridruže dinamičnom timu i doprinesu uspehu kompanije.
Željko Lazić, Country Director kompanije Orbico za Srbiju i Crnu Goru, ističe da je njegov razvojni put u kompaniji Orbico, od oktobra 2015. godine, bio izuzetno inspirativan. „Počevši kao menadžer za ključne kupce u diviziji za ulja i maziva, stekao sam dragoceno iskustvo i upoznao ključne aspekte poslovanja. Preuzimanje uloge tim lidera označilo je prekretnicu u mom karijernom razvoju. U tom periodu sam dodatno razvio svoje vođstvo i upravljačke veštine, radeći sa fantastičnim timom koji je bio ključan za postizanje uspeha.
Takođe, priliku za šire razumevanje industrije i postizanje izvanrednih rezultata dobio sam prelaskom na poziciju menadžera divizije za ulja i maziva, gde sam tokom četiri godine sarađivao sa stručnjacima iz različitih oblasti. Od januara 2023. godine sam i na poziciji klaster menadžera za ulja i maziva, gde zajedno sa Cluster timom radim na unapređenju našeg biznisa na ukupno devet trzišta koja pokrivamo“, kaže Lazić.
Sa kakvim izazovima ste se susretali i kakvu podršku imate, koju ste stekli kroz godine?
Izazovi su bili sastavni deo puta, ali uz podršku svojih kolega i mentora, uspeo sam da prevaziđem sve prepreke. Imao sam veliku podršku grupnog i lokalnog tima, uključujući i mentorstvo Iva Lelasa, prethodnog generalnog menadžera, čije savete izuzetno cenim. Fidbek i podrška koje sam dobijao bili su ključni za moj razvoj, a kolektivna podrška i timski rad su ono što najviše cenim u našoj kompaniji.
Budući da ste na poziciju Country director stupili mladi, u kojoj meri se susrećete sa izazovima koji proističu iz generacijskog jaza?
Kao mladi lider koji je nedavno preuzeo poziciju Country Director-a, susretanje sa generacijskim jazom je neizbežno, ali ga prihvatam s otvorenošću I razumevanjem. Istovremeno, cenim iskustvo i znanje starijih kolega i trudim se da uspostavim saradnju i razumevanje s njima. Smatram da su otvorenost za nove ideje i spremnost na prilagođavanje promenama ključni elementi za uspešno upravljanje generacijskim jazom.
Takođe, važno je da prepoznamo zajedničke ciljeve i vrednosti kako bismo zajedno radili na ostvarenju uspeha kompanije. Upravo iz tog razloga, prošle godine smo organizovali radionicu na temu generacijskog jaza, jer smo svesni koliko je važno prepoznati vrednosti i ideje svake generacije i uskladiti ih u našem radnom okruženju.
Možete li da podelite viziju i očekivanja daljeg razvoja kompanije Orbico?
Ključni aspekt naše korporativne strategije je širenje na tržištu Srbije, unapređenje saradnje sa postojećim i novim partnerima, te pokrivanje svih prodajnih kanala. Istovremeno, fokusirani smo na kontinuirano unapređenje usluga i proizvoda kako bismo zadovoljili potrebe kupaca i održali visok nivo kvaliteta. Ono na čemu zasnivamo poslovanje i odnose unutar kompanije jeste prvenstveno timski rad, koji podstiče kreativnost, inovacije i efikasnost, zahvaljujući čemu stvaramo radno okruženje u kojem svako ima priliku da doprinese svojim idejama i energijom.
Verujem da se na taj način postavljaju najbolji standardi izvrsnosti u kompaniji. Kada je reč o globalnim rezultatima, Orbico grupa uspešno sarađuje sa više od 70 dobavljača, 500 globalnih i lokalnih robnih marki, istovremeno snabdevajući više od 80.000 kupaca. Ovakvi rezultati jasan su pokazatelj uspeha naše kompanije na tržištima na kojima posluje, što uspešno pratimo i u Srbiji sa 200 zaposlenih.
Preuzimanje delova teksta je dozvoljeno, ali uz obavezno navođenje izvora i uz postavljanje linka ka izvornom tekstu na novaekonomija.rs
NextSilicon, pionir u oblasti inovacija high performance computing-a (HPC), lansirao je Maverick-2, prvi inteligentni računarski akcelerator na svetu. Ova tehnologija je dizajnirana da omogući vrhunske perfo...
Ključ uspešnog poslovanja nalazi se u internet oglašavanju koje već godinama predstavlja sinonim za razvoj brenda i usluge. Ako Vaš biznis nije vidljiv na internetu, onda je vreme da izgradite svoj imidž u o...
Rudnik Lece u strečaju biće 25. novembra oglašen na prodaju kao pravno lice, a prodaja je zakazana za 27. decembar ove godine, piše Forbs Srbija.Prema pisanju Forbsa, procenjena vrednost ostaje ista kao ...
Ministarstvo zaštite životne sredine izradilo je i izdalo Rešenje o obimu i sadržaju za izradu Studije o proceni uticaja na životnu sredinu za rudarski deo projekta "Jadar" kompanije Rio Tinto, objavljeno je...
NOVA EKONOMIJA
prtplatite se za čitanje premium sadržaja
PREMIUM sadržaji na platformi NovaEkonomija.rsInforamcije koje imaju dodatnu vrednost
Koristimo kolačiće kako bismo osigurali da vam pružimo najbolje iskustvo na našoj veb stranici. Ako nastavite da koristite ovaj sajt, pretpostavićemo da ste saglasni sa tim.Ok
Komentar(1)