Vesti iz izdanja Vesti iz zemlje

01.03.2024. 02:56

Orbico

Autor: Nova ekonomija

Timski duh i razumevanje su ključ uspeha

INTERVJU: Željko Lazić, Country Director za Srbiju i Crnu Goru, kompanija Orbico

Foto: Orbico

Kroz svoj put od menadžera do Country Director-a, imao sam priliku da iskusim koliko Orbico neguje zaposlene i podstiče lični i profesionalni rast. Upravo to nas čini idealnim izborom za ambiciozne pojedince koji žele da se pridruže dinamičnom timu i doprinesu uspehu kompanije.

Željko Lazić, Country Director kompanije Orbico za Srbiju i Crnu Goru, ističe da je njegov razvojni put u kompaniji Orbico, od oktobra 2015. godine, bio izuzetno inspirativan. „Počevši kao menadžer za ključne kupce u diviziji za ulja i maziva, stekao sam dragoceno iskustvo i upoznao ključne aspekte poslovanja. Preuzimanje uloge tim lidera označilo je prekretnicu u mom karijernom razvoju. U tom periodu sam dodatno razvio svoje vođstvo i upravljačke veštine, radeći sa fantastičnim timom koji je bio ključan za postizanje uspeha.

Takođe, priliku za šire razumevanje industrije i postizanje izvanrednih rezultata dobio sam prelaskom na poziciju menadžera divizije za ulja i maziva, gde sam tokom četiri godine sarađivao sa stručnjacima iz različitih oblasti. Od januara 2023. godine sam i na poziciji klaster menadžera za ulja i maziva, gde zajedno sa Cluster timom radim na unapređenju našeg biznisa na ukupno devet trzišta koja pokrivamo“, kaže Lazić.

NE logo za pitanje u intervjuu Sa kakvim izazovima ste se susretali i kakvu podršku imate, koju ste stekli kroz godine?

Izazovi su bili sastavni deo puta, ali uz podršku svojih kolega i mentora, uspeo sam da prevaziđem sve prepreke. Imao sam veliku podršku grupnog i lokalnog tima, uključujući i mentorstvo Iva Lelasa, prethodnog generalnog menadžera, čije savete izuzetno cenim. Fidbek i podrška koje sam dobijao bili su ključni za moj razvoj, a kolektivna podrška i timski rad su ono što najviše cenim u našoj kompaniji.

NE logo za pitanje u intervjuu Budući da ste na poziciju Country director stupili mladi, u kojoj meri se susrećete sa izazovima koji proističu iz generacijskog jaza?

Kao mladi lider koji je nedavno preuzeo poziciju Country Director-a, susretanje sa generacijskim jazom je neizbežno, ali ga prihvatam s otvorenošću I razumevanjem. Istovremeno, cenim iskustvo i znanje starijih kolega i trudim se da uspostavim saradnju i razumevanje s njima. Smatram da su otvorenost za nove ideje i spremnost na prilagođavanje promenama ključni elementi za uspešno upravljanje generacijskim jazom.

Takođe, važno je da prepoznamo zajedničke ciljeve i vrednosti kako bismo zajedno radili na ostvarenju uspeha kompanije. Upravo iz tog razloga, prošle godine smo organizovali radionicu na temu generacijskog jaza, jer smo svesni koliko je važno prepoznati vrednosti i ideje svake generacije i uskladiti ih u našem radnom okruženju.

NE logo za pitanje u intervjuu Možete li da podelite viziju i očekivanja daljeg razvoja kompanije Orbico?

Ključni aspekt naše korporativne strategije je širenje na tržištu Srbije, unapređenje saradnje sa postojećim i novim partnerima, te pokrivanje svih prodajnih kanala. Istovremeno, fokusirani smo na kontinuirano unapređenje usluga i proizvoda kako bismo zadovoljili potrebe kupaca i održali visok nivo kvaliteta. Ono na čemu zasnivamo poslovanje i odnose unutar kompanije jeste prvenstveno timski rad, koji podstiče kreativnost, inovacije i efikasnost, zahvaljujući čemu stvaramo radno okruženje u kojem svako ima priliku da doprinese svojim idejama i energijom.

Verujem da se na taj način postavljaju najbolji standardi izvrsnosti u kompaniji. Kada je reč o globalnim rezultatima, Orbico grupa uspešno sarađuje sa više od 70 dobavljača, 500 globalnih i lokalnih robnih marki, istovremeno snabdevajući više od 80.000 kupaca. Ovakvi rezultati jasan su pokazatelj uspeha naše kompanije na tržištima na kojima posluje, što uspešno pratimo i u Srbiji sa 200 zaposlenih.

Preuzimanje delova teksta je dozvoljeno, ali uz obavezno navođenje izvora i uz postavljanje linka ka izvornom tekstu na novaekonomija.rs

Оставите одговор

Ваша адреса е-поште неће бити објављена. Неопходна поља су означена *

Pre slanja komentara, molimo vas da se upoznate sa pravilima komentarisanja i pravilima korišćenja sajta.

Sajt je zaštićen pomocu reCaptcha i Google. Google Politika Privatnosti i Google Uslovi Korišćenja su primenjeni.

The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.