„Sa poslednjim inovacijama, Plazmom od Srca i Wellness Granolom, napravili smo iskorak u potpuno novim kategorijama. Dodatno, napravili smo i rekordni uspeh u broju inovacija u jednom kvartalu i to onom najužurbanijem. A sve to vodeći računa o tome šta nam vi, naši potrošači kažete’’, ističe za Novu ekonomiju Ognjen Lazić, direktor marketinga i Commex-a u kompaniji Bambi
Gotovo svaki put kada uđemo u prodavnicu, na rafovima nas dočeka neki novitet iz Bambija. Kako uspevate da uvek idete u korak sa vremenom, a često čak i ispred njega?
Naša posvećenost inovacijama proteklih godina jeste ono što izdvaja Bambi u konditorskoj industriji naše zemlje i regiona. Samo u poslednjem kvartalu iz našeg novog Centra za istraživanje i razvoj izašle su četiri inovacije, od kojih je već mnogima za ovako kratko vreme omiljena Plazma od Srca u dva ukusa: lešnik i pomorandža. Na sličan način započeli smo i ovu godinu, tako što smo pre nekoliko dana lansirali Wellness Granolu u tri nova ukusa, čime smo odgovorili na aktuelne potrebe potrošača kada su u pitanju opcije za doručak. Pored toga, ubrzo nam stiže i još inovacija od Wellnessa i Zlatnog Peka. U narednom periodu zadržavamo fokus na kontinuiranom ulaganju u razvoj naših zaposlenih, unapređenju pakovanja i receptura, kao i na jačanju e-commerca.
Nedavno ste lansirali Plazmu od Srca, a upravo je u jeku i kampanja za ovu interesantnu ekstenziju brenda Plazma, vašeg glavnog proizvoda. Kako su potrošači dočekali tu inovaciju?
To je za nas veoma važna inovacija jer smo sa brendom Plazma od Srca ušli na novu teritoriju. Plazma od Srca inspirisana je brojnim kreacijama koje su sladokusci poslednjih nekoliko decenija stvarali kod kuće spremajući poslastice od Plazme, a mi smo ih samo pažljivo slušali i zato smo, verujem, za samo nekoliko meseci izazvali sjajne reakcije. Pored osluškivanja potrošača, trudimo se da ih nagradimo kad god imamo mogućnosti. Za 8. mart smo se zahvalili od Srca potrošačima deljenjem naših proizvoda u preko 60 cvećara širom Srbije, kao i našim kupcima.
Tu se nismo zaustavili. Lansirali smo i Plazma pakovanje 150 plus 50 grama poklona za svaki put, gde smo posebno ponosni na viralno oduševljenje i sjajan sadržaj na društvenim mrežama, jer putovanja su nešto što sve nas inspiriše, pa kad se u to još umeša Plazma, dobijemo savršenu kombinaciju.
U proteklom periodu ostvarili ste kolaboraciju sa nekim od najjačih globalnih i lokalnih brendova. Zašto su te saradnje važne za vas?
Tako je, te saradnje su dodatna potvrda snage Plazme kao brenda, ali i toga da radimo odličan posao. Naime, osim što potrošačima nudite novi ukus, svaka ekstenzija značajno doprinosi snazi i vrednosti samog brenda. Početak godine obeležili smo uspešnim inovacijama sa Dr. Oetkerom, Frikomom i McDonald’s-om. Za Air Serbia smo kreirali specijalno prilagođeno Plazma Mini Mini pakovanje, kako bi potrošači maksimalno uživali u putovanjima jer, kao što sam već spomenuo, gde su putovanja tu je i Plazma.
Snaga Bambi kompanije na domaćem terenu je neupitna. Svaki drugi keks koji se pojede u Srbiji dolazi iz Bambi fabrike. Istovremeno, trudite se da dodatno ojačate prisustvo u regionu. Na koji način podižete svest o svojim brendovima u susednim zemljama?
Region nam je od zaista velike važnosti, sa željom da maksimalno iskoristimo potencijal koji imamo kao deo Coca[1]Cola HBC. Upravo zato koristimo razne prilike da povećamo vidljivost naših brendova. Prošle godine smo lansirali regionalnu digitalnu platformu Plazmastičarnica sa pregršt sjajnih recepata na čak sedam jezika. Već u ovoj godini beležimo značajne iskorake, poput aktiviranja nagradne igre u Bosni i Hercegovini i u Hrvatskoj u sinergiji sa kolegama iz Coca-Cole.
Uvek smo tu da podržimo zajednicu u kojoj poslujemo, a novina je da je najveći sportski regionalni projekat, Sportske igre mladih, koji se već godinama održava u Srbiji, Hrvatskoj i Bosni i Hercegovini, sada zaokružen uključivanjem Slovenije i ponosno nosi naziv Plazma sportske igre mladih.