Kompanija Dahlia dobila je dva priznanja za kvalitet proizvoda po izboru kupaca. Nagrada za 2024. godinu u kategoriji „Izabrani proizvod godine“ dodeljena je za proizvod Becollino 2u1 šampon i kupka, dok je titulu za „Izabrani brend poverenja godine“ poneo Brion, sinonim za tradiciju i kvalitet.
Za uspeh proizvoda i proizvođača, prethode inovacija i nov pristup unapređenom asortimanu proizvoda kompanije Dahlia na našem tržištu, koji uvek sledi pozitivan stav motivisanih i zadovoljnih kupaca. Dodeljene oznake izabranim proizvodima godine, čine laskavo priznanje koje se dodeljuje isključivo proizvodima i uslugama, koje su pobedile konkurenciju u svim kategorijama po mišljenju potrošača.
Kompanija Nielsen koja godinama unazad obavlja ovo istraživanje, konstantno beleži nove i različite kategorije, kao i informacije da kupci postaju sve zahtevniji i da prepoznaju oznake dodeljenih pečata koji im garantuju kvalitet i savet za kupovinu.
Marijana Simić, direktorka marketinga kompanije Dahlia istakla je da je ovo priznanje zajednički trud i uspeh svih zaposlenih u kompaniji:
„Ono što nas razlikuje od ostatka tržišta jeste spoj tradicije i inovacija i za nas je to dobitna kombinacija kako bismo bili konkurentni i ispratili sve zahteve i potrebe potrošača. Ove godine slavimo 100 godina postojanja, a dva prestižna pečata i priznanja su potvrda da smo na pravom putu i da potrošači prepoznaju trajni kvalitet naših brendova. Zato smo i u godinu jubileja ušli sa proširenim portfoliom na koji zaista možemo da budemo ponosni. Pod sloganom “Dahlia brine” – brinemo o tradiciji koja traje gotovo jedan vek, vodimo računa o kvalitetu koji predstavlja naš zaštitni znak, ali iznad svega, brinemo o ljudima i svetu oko nas.
Nakon procene od strane ispitanika, koji su glasali za pobedničke preparate u više kategorija, od asortimana za čišćenje, sve do prehrambenih proizvoda i onih za ličnu negu, tri glavna pokazatelja za odluku i odabir odnosila su se na: inovativnost, privlačnost i želju za kupovinom. „Priznanje za “Izabrani proizvod godine” Becollino 2u1 šampon i kupka je još samo jedna potvrda kvaliteta, pravilno postavljenog portfolia proizvoda za bebe i prepoznatljivosti od strane kupca. Osvojena nagrada je najbolji dokaz da već deceniju i po pružamo najbolju moguću negu našimbebama“, ističe Marijana Simić.
Nagrade su posebne i po tome što su potpuno nezavisne, jer se do njih dolazi isključivo glasanjem kupaca, a ne uticajem marketinškog ili finansijskog potencijala kompanije čiji brend ili usluga nosi ovo značajno odlikovanje. „Pečat za “Izabrani brend poverenja godine”, koji je dodeljen našem legendarnom proizvodu Brion, a koji je priznat i prepoznat već 72 godine, nije mogao da dočeka boljugodinu u kojoj će osvojiti ovo sjajno priznanje, godinu jubileja i 100 godina kompanije Dahlia. Za nas je nagrada potrošača više od priznanja. To je duboka veza između nas i naše zajednice, koja nas motiviše da se neprestano razvijamo i kreiramo nove omiljene proizvode naših potrošača“, navodi Marijana.
Dahlia proizvode za negu lica i tela objedinjuju pažljivo formulisane recepture i sofisticirana rešenja u oblasti kozmetike. Ceo jedan vek uspešne istorije poslovanja, inspirisana lepotom i negom kože, Dahlia je jedan od najuspešnijih domaćih proizvođača kvalitetne kozmetike. Višedecenijsko iskustvo, kontinuirani profesionalni razvoj i trening zaposlenih, investicije u opremu vodećih proizvođača, praćenje svetskih trendova i prisustvo na domaćem i regionalnom tržištu su uvek garancija kvaliteta proizvoda.
Preuzimanje delova teksta je dozvoljeno, ali uz obavezno navođenje izvora i uz postavljanje linka ka izvornom tekstu na novaekonomija.rs
Srbija je od danas zvanično deo geografskog obuhvata Jedinstvenog područja plaćanja u evrima (SEPA). Srbija je ovim postala 41. članica SEPA, što predstavlja važan korak na njenom putu evropskih integracija,...
U gimnaziji u Bečeju, danas tokom prepodneva, obrušio se plafon na učenicu koja je ubrzo prevezena kolima Hitne pomoći do Novog Sada. Ovo je tek poslednji u nizu sličnih incidenata, kada su tavanice širom Sr...
Saobraćajno preduzeće "Lasta" Beograd nije imalo nikakve šanse za samostalan opstanak u domaćem investicionom ambijentu jer nije imalo dominantne akcionare koji bi bili zainteresovani za rast i razvoj kompan...
Zahvaljujući finansijskoj podršci Švedske od ukupno 600.000 dolara, javna preduzeća i organizacije civilnog društva sprovešće sedam inovativnih rešenja za zaštitu, revitalizaciju i očuvanje vlažnih staništa ...
Tri izborne liste u Kosjeriću, a u Zaječaru proglašeno njih osam, pa će se tako u ove dve opštine naći i Ruska stranka, Nestorovićev pokret, koalicija dve manjinske stranke, ali i lista Vladimira Kovačevića i Dejana Žujovića, a za neke ...
Narodna skupština Republike Srpske (NSRS) po hitnom postupku je donela Zakon o finansiranju političkih partija kojim se ukida budžetsko finansiranje svih parlamentarnih stranaka...
Rashodovani premijeri Ana Brnabić i Miloš Vučević razleteli su se po režimskim medijima kako bi ljude u Srbiji maltretirali napamet naučenim, identičnim tekstom o "obojenoj revoluciji" u Srbiji, samo je Vučević sve to izrekao nešto ma...
Sastanak proširenog Saveta za nacionalnu bezbednost 22. maja 2025, i prethodna medijska najava za održavanje sednice ove najvažnije institucije iz domena odbrane, privukla je određenu medijsku pažnju, jer na očigled nije bil...
NOVA EKONOMIJA
prtplatite se za čitanje premium sadržaja
PREMIUM sadržaji na platformi NovaEkonomija.rsInforamcije koje imaju dodatnu vrednost
Koristimo kolačiće kako bismo osigurali da vam pružimo najbolje iskustvo na našoj veb stranici. Ako nastavite da koristite ovaj sajt, pretpostavićemo da ste saglasni sa tim.Ok