Kompanija Dahlia dobila je dva priznanja za kvalitet proizvoda po izboru kupaca. Nagrada za 2024. godinu u kategoriji „Izabrani proizvod godine“ dodeljena je za proizvod Becollino 2u1 šampon i kupka, dok je titulu za „Izabrani brend poverenja godine“ poneo Brion, sinonim za tradiciju i kvalitet.
Za uspeh proizvoda i proizvođača, prethode inovacija i nov pristup unapređenom asortimanu proizvoda kompanije Dahlia na našem tržištu, koji uvek sledi pozitivan stav motivisanih i zadovoljnih kupaca. Dodeljene oznake izabranim proizvodima godine, čine laskavo priznanje koje se dodeljuje isključivo proizvodima i uslugama, koje su pobedile konkurenciju u svim kategorijama po mišljenju potrošača.
Kompanija Nielsen koja godinama unazad obavlja ovo istraživanje, konstantno beleži nove i različite kategorije, kao i informacije da kupci postaju sve zahtevniji i da prepoznaju oznake dodeljenih pečata koji im garantuju kvalitet i savet za kupovinu.
Marijana Simić, direktorka marketinga kompanije Dahlia istakla je da je ovo priznanje zajednički trud i uspeh svih zaposlenih u kompaniji:
„Ono što nas razlikuje od ostatka tržišta jeste spoj tradicije i inovacija i za nas je to dobitna kombinacija kako bismo bili konkurentni i ispratili sve zahteve i potrebe potrošača. Ove godine slavimo 100 godina postojanja, a dva prestižna pečata i priznanja su potvrda da smo na pravom putu i da potrošači prepoznaju trajni kvalitet naših brendova. Zato smo i u godinu jubileja ušli sa proširenim portfoliom na koji zaista možemo da budemo ponosni. Pod sloganom “Dahlia brine” – brinemo o tradiciji koja traje gotovo jedan vek, vodimo računa o kvalitetu koji predstavlja naš zaštitni znak, ali iznad svega, brinemo o ljudima i svetu oko nas.
Nakon procene od strane ispitanika, koji su glasali za pobedničke preparate u više kategorija, od asortimana za čišćenje, sve do prehrambenih proizvoda i onih za ličnu negu, tri glavna pokazatelja za odluku i odabir odnosila su se na: inovativnost, privlačnost i želju za kupovinom. „Priznanje za “Izabrani proizvod godine” Becollino 2u1 šampon i kupka je još samo jedna potvrda kvaliteta, pravilno postavljenog portfolia proizvoda za bebe i prepoznatljivosti od strane kupca. Osvojena nagrada je najbolji dokaz da već deceniju i po pružamo najbolju moguću negu našimbebama“, ističe Marijana Simić.
Nagrade su posebne i po tome što su potpuno nezavisne, jer se do njih dolazi isključivo glasanjem kupaca, a ne uticajem marketinškog ili finansijskog potencijala kompanije čiji brend ili usluga nosi ovo značajno odlikovanje. „Pečat za “Izabrani brend poverenja godine”, koji je dodeljen našem legendarnom proizvodu Brion, a koji je priznat i prepoznat već 72 godine, nije mogao da dočeka boljugodinu u kojoj će osvojiti ovo sjajno priznanje, godinu jubileja i 100 godina kompanije Dahlia. Za nas je nagrada potrošača više od priznanja. To je duboka veza između nas i naše zajednice, koja nas motiviše da se neprestano razvijamo i kreiramo nove omiljene proizvode naših potrošača“, navodi Marijana.
Dahlia proizvode za negu lica i tela objedinjuju pažljivo formulisane recepture i sofisticirana rešenja u oblasti kozmetike. Ceo jedan vek uspešne istorije poslovanja, inspirisana lepotom i negom kože, Dahlia je jedan od najuspešnijih domaćih proizvođača kvalitetne kozmetike. Višedecenijsko iskustvo, kontinuirani profesionalni razvoj i trening zaposlenih, investicije u opremu vodećih proizvođača, praćenje svetskih trendova i prisustvo na domaćem i regionalnom tržištu su uvek garancija kvaliteta proizvoda.
Preuzimanje delova teksta je dozvoljeno, ali uz obavezno navođenje izvora i uz postavljanje linka ka izvornom tekstu na novaekonomija.rs
Reprezentativni prosvetni sindikati zatražili su od poslaničkih grupa u Skupštini Srbije da ulože amandmane na Predlog zakona o državnom budžetu za 2025. godinu kako bi se sproveo protokol Vlade i sindikata ...
NextSilicon, pionir u oblasti inovacija high performance computing-a (HPC), lansirao je Maverick-2, prvi inteligentni računarski akcelerator na svetu. Ova tehnologija je dizajnirana da omogući vrhunske perfo...
Ključ uspešnog poslovanja nalazi se u internet oglašavanju koje već godinama predstavlja sinonim za razvoj brenda i usluge. Ako Vaš biznis nije vidljiv na internetu, onda je vreme da izgradite svoj imidž u o...
Rudnik Lece u strečaju biće 25. novembra oglašen na prodaju kao pravno lice, a prodaja je zakazana za 27. decembar ove godine, piše Forbs Srbija.Prema pisanju Forbsa, procenjena vrednost ostaje ista kao ...
NOVA EKONOMIJA
prtplatite se za čitanje premium sadržaja
PREMIUM sadržaji na platformi NovaEkonomija.rsInforamcije koje imaju dodatnu vrednost
Koristimo kolačiće kako bismo osigurali da vam pružimo najbolje iskustvo na našoj veb stranici. Ako nastavite da koristite ovaj sajt, pretpostavićemo da ste saglasni sa tim.Ok