Vesti iz zemlje

16.04.2024. 17:31

Dahlia

Autor: Nova ekonomija

Becollino i Brion izabrani za brend i proizvod godine od strane potrošača

Dahlia dobila dva priznanja za svoje proizvode

Kompanija Dahlia dobila je dva priznanja za kvalitet proizvoda po izboru kupaca. Nagrada za 2024. godinu u kategoriji „Izabrani proizvod godine dodeljena je za proizvod Becollino 2u1 šampon i kupka, dok je titulu za „Izabrani brend poverenja godine“ poneo Brion, sinonim za tradiciju i kvalitet.

Za uspeh proizvoda i proizvođača, prethode inovacija i nov pristup unapređenom  asortimanu proizvoda kompanije Dahlia na našem tržištu, koji uvek sledi pozitivan stav motivisanih i zadovoljnih kupaca. Dodeljene oznake izabranim proizvodima godine, čine laskavo priznanje koje se dodeljuje isključivo proizvodima i uslugama, koje su pobedile konkurenciju u svim kategorijama po mišljenju potrošača.

Kompanija Nielsen koja godinama unazad obavlja ovo istraživanje, konstantno beleži nove i različite kategorije, kao i informacije da kupci postaju sve zahtevniji i da prepoznaju oznake dodeljenih pečata koji im garantuju kvalitet i savet za kupovinu.

Marijana Simić, direktorka marketinga kompanije Dahlia istakla je da je ovo priznanje zajednički trud i uspeh svih zaposlenih u kompaniji:

Ono što nas razlikuje od ostatka tržišta jeste spoj tradicije i inovacija i za nas je to dobitna kombinacija kako bismo bili konkurentni i ispratili sve zahteve i potrebe potrošača. Ove godine slavimo 100 godina postojanja, a dva prestižna pečata i priznanja su potvrda da smo na pravom putu i da potrošači prepoznaju trajni kvalitet naših brendova. Zato smo i u godinu jubileja ušli sa proširenim portfoliom na koji zaista možemo da budemo ponosni. Pod sloganom “Dahlia brine” – brinemo o tradiciji koja traje gotovo jedan vek, vodimo računa o kvalitetu koji predstavlja naš zaštitni znak, ali iznad svega, brinemo o ljudima i svetu oko nas.

Nakon procene od strane ispitanika, koji su glasali za pobedničke preparate u više kategorija, od asortimana za čišćenje, sve do prehrambenih proizvoda i onih za ličnu negu, tri glavna pokazatelja za odluku i odabir odnosila su se na: inovativnost, privlačnost i želju za kupovinom. „Priznanje zaIzabrani proizvod godineBecollino 2u1 šampon i kupka je još samo jedna potvrda kvaliteta, pravilno postavljenog portfolia proizvoda za bebe i prepoznatljivosti od strane kupca. Osvojena nagrada je najbolji dokaz da već deceniju i po pružamo najbolju moguću negu našim bebama“, ističe Marijana Simić.

Nagrade su posebne i po tome što su potpuno nezavisne, jer se do njih dolazi isključivo glasanjem kupaca, a ne uticajem marketinškog ili finansijskog potencijala kompanije čiji brend ili usluga nosi ovo značajno odlikovanje.  „Pečat za Izabrani brend poverenja godine”, koji je dodeljen našem legendarnom proizvodu Brion, a koji je priznat i prepoznat već 72 godine, nije mogao da dočeka bolju godinu u kojoj će osvojiti ovo sjajno priznanje, godinu jubileja i 100 godina kompanije Dahlia. Za nas je nagrada potrošača više od priznanja. To je duboka veza između nas i naše zajednice, koja nas motiviše da se neprestano razvijamo i kreiramo nove omiljene proizvode naših potrošača“, navodi Marijana.

Dahlia proizvode za negu lica i tela objedinjuju pažljivo formulisane recepture i sofisticirana rešenja u oblasti kozmetike. Ceo jedan vek uspešne istorije poslovanja, inspirisana lepotom i negom kože, Dahlia je jedan od najuspešnijih domaćih proizvođača kvalitetne kozmetike. Višedecenijsko iskustvo, kontinuirani profesionalni razvoj i trening zaposlenih, investicije u opremu vodećih proizvođača, praćenje svetskih trendova i prisustvo na domaćem i regionalnom tržištu su uvek garancija kvaliteta proizvoda.

Preuzimanje delova teksta je dozvoljeno, ali uz obavezno navođenje izvora i uz postavljanje linka ka izvornom tekstu na novaekonomija.rs

Оставите одговор

Ваша адреса е-поште неће бити објављена. Неопходна поља су означена *

Pre slanja komentara, molimo vas da se upoznate sa pravilima komentarisanja i pravilima korišćenja sajta.

Sajt je zaštićen pomocu reCaptcha i Google. Google Politika Privatnosti i Google Uslovi Korišćenja su primenjeni.

The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.