
Koliko će nas koštati gas?
Srpske vlasti su preko amandmana na budžet za ovu godinu uspele da izdvoje 1,4 milijarde evra za Naftnu industriju Srbije, a izdvajanja za gas koja tek čekaju Srbiju biće dodatni udarac fiskalnoj politici. U...
Dahlia dobila dva priznanja za svoje proizvode

Kompanija Dahlia dobila je dva priznanja za kvalitet proizvoda po izboru kupaca. Nagrada za 2024. godinu u kategoriji „Izabrani proizvod godine“ dodeljena je za proizvod Becollino 2u1 šampon i kupka, dok je titulu za „Izabrani brend poverenja godine“ poneo Brion, sinonim za tradiciju i kvalitet.
Za uspeh proizvoda i proizvođača, prethode inovacija i nov pristup unapređenom asortimanu proizvoda kompanije Dahlia na našem tržištu, koji uvek sledi pozitivan stav motivisanih i zadovoljnih kupaca. Dodeljene oznake izabranim proizvodima godine, čine laskavo priznanje koje se dodeljuje isključivo proizvodima i uslugama, koje su pobedile konkurenciju u svim kategorijama po mišljenju potrošača.
Kompanija Nielsen koja godinama unazad obavlja ovo istraživanje, konstantno beleži nove i različite kategorije, kao i informacije da kupci postaju sve zahtevniji i da prepoznaju oznake dodeljenih pečata koji im garantuju kvalitet i savet za kupovinu.
Marijana Simić, direktorka marketinga kompanije Dahlia istakla je da je ovo priznanje zajednički trud i uspeh svih zaposlenih u kompaniji:

„Ono što nas razlikuje od ostatka tržišta jeste spoj tradicije i inovacija i za nas je to dobitna kombinacija kako bismo bili konkurentni i ispratili sve zahteve i potrebe potrošača. Ove godine slavimo 100 godina postojanja, a dva prestižna pečata i priznanja su potvrda da smo na pravom putu i da potrošači prepoznaju trajni kvalitet naših brendova. Zato smo i u godinu jubileja ušli sa proširenim portfoliom na koji zaista možemo da budemo ponosni. Pod sloganom “Dahlia brine” – brinemo o tradiciji koja traje gotovo jedan vek, vodimo računa o kvalitetu koji predstavlja naš zaštitni znak, ali iznad svega, brinemo o ljudima i svetu oko nas.

Nakon procene od strane ispitanika, koji su glasali za pobedničke preparate u više kategorija, od asortimana za čišćenje, sve do prehrambenih proizvoda i onih za ličnu negu, tri glavna pokazatelja za odluku i odabir odnosila su se na: inovativnost, privlačnost i želju za kupovinom. „Priznanje za “Izabrani proizvod godine” Becollino 2u1 šampon i kupka je još samo jedna potvrda kvaliteta, pravilno postavljenog portfolia proizvoda za bebe i prepoznatljivosti od strane kupca. Osvojena nagrada je najbolji dokaz da već deceniju i po pružamo najbolju moguću negu našim bebama“, ističe Marijana Simić.

Nagrade su posebne i po tome što su potpuno nezavisne, jer se do njih dolazi isključivo glasanjem kupaca, a ne uticajem marketinškog ili finansijskog potencijala kompanije čiji brend ili usluga nosi ovo značajno odlikovanje. „Pečat za “Izabrani brend poverenja godine”, koji je dodeljen našem legendarnom proizvodu Brion, a koji je priznat i prepoznat već 72 godine, nije mogao da dočeka bolju godinu u kojoj će osvojiti ovo sjajno priznanje, godinu jubileja i 100 godina kompanije Dahlia. Za nas je nagrada potrošača više od priznanja. To je duboka veza između nas i naše zajednice, koja nas motiviše da se neprestano razvijamo i kreiramo nove omiljene proizvode naših potrošača“, navodi Marijana.

Dahlia proizvode za negu lica i tela objedinjuju pažljivo formulisane recepture i sofisticirana rešenja u oblasti kozmetike. Ceo jedan vek uspešne istorije poslovanja, inspirisana lepotom i negom kože, Dahlia je jedan od najuspešnijih domaćih proizvođača kvalitetne kozmetike. Višedecenijsko iskustvo, kontinuirani profesionalni razvoj i trening zaposlenih, investicije u opremu vodećih proizvođača, praćenje svetskih trendova i prisustvo na domaćem i regionalnom tržištu su uvek garancija kvaliteta proizvoda.
Preuzimanje delova teksta je dozvoljeno, ali uz obavezno navođenje izvora i uz postavljanje linka ka izvornom tekstu na novaekonomija.rs

Srpske vlasti su preko amandmana na budžet za ovu godinu uspele da izdvoje 1,4 milijarde evra za Naftnu industriju Srbije, a izdvajanja za gas koja tek čekaju Srbiju biće dodatni udarac fiskalnoj politici. U...

Evropska banka za obnovu i razvoj (EBRD) saopštila je da je ove godine dostigla značajnu prekretnicu u Srbiji, uloživši više od 10 milijardi evra u zemlju od 2001. godine kroz skoro 400 projekata.U Beogr...

Više od 78 odsto vozača u Srbiji smatra da bi u slučaju značajnog rasta cena goriva, država trebalo da reaguje smanjenjem akciza, dok 11 odsto njih veruje da bi trebalo povećati subvencije za kupovinu elektr...

Sindikat pančevačke Rafinerije zatražio je obraćanje generalnog direktora NIS-a, a upitao je i kadrovsku službu ima li strategiju u vezi sa statusom zaposlenih. Kako saznajemo, zaposleni traže informacije u ...
PREMIUM sadržaji na platformi NovaEkonomija.rs Inforamcije koje imaju dodatnu vrednost
POGLEDAJ SVE