Posao za sto zglobnih autobusa dobila je grupa ponuđača koju čine turski BMC, M. P. N. promet doo Beograd i Erste leasing doo Beograd po ceni od 48,1 miliona evra bez PDV-a, eKapija.
Sa druge strane, ugovor vredan 19,25 miliona evra bez BDV-a za 50 solo autobusa dobili su Buses and coaches doo Beograd (generalni distributer turskih Otokar autobusa), OTP leasing Srbija doo Beograd i AIK leasing doo Beograd.
Po zglobnom vozilu nabavka će koštati 481.069 evra bez PDV-a, dok će po solo vozilu biti oko 385.112 evra.
Firme koje su dobile ugovor su ujedno i jedini ponuđači koji su su se javili u okviru ove nabavke.
Vrednost oba ova ugovora iznosi 7.885.602.500 dinara bez PDV-a, što je za oko oko 256 miliona dinara više u odnosu na vrednost koja je bila procenjena kada je tender raspisan (7.629.102.026 dinara bez PDV-a).
Tender za kupovinu 100 niskopodnih zglobnih i 50 niskopodnih solo autobusa na gas, putem finansijskog lizinga na šest godina, GSP je raspisao polovinom maja.
Ubrzo posle njegovog raspisivanja, kao i u slučaju nabavke tramavaja, deo stručne javnosti izrazio je sumnju da će u okviru ove javne nabavke biti dostavljene ponude upravo za turska vozila.
Samo u Srbistanu se još kupuju autobusi na fosilna goriva, cela Evropa prešla na električne
Ovo je strasno.Kupuju one kanturine iz Turske po ogromnim cenana na ocigledno namestenim tenderima.Po toj ceni je moglo da se kupe i Solarisi.Vrhunski autobusi.BMC ne bi trebalo uzeti cak i kad bi Erdogan dao na poklon.Mnogo su losi.Treba uzeti autobuse evropskih prouzvodjaca.
Ugradite se , Ali kupite pravi autobus. Solarisi su za BMC I kineze rakete.