Prema novom izveštaju, društvena mreža Facebook će uskoro početi da prikazuje televizijsku seriju premium karaktera.
Business Insider tvrdi da će Facebook od sredine juna početi da emituje svoju TV seriju.
U početku će biti pokrenute dve sezone različitih serija od po 12 epizoda, a citirajući više izvora upoznatih sa dešavanjima, Business Insider izveštava da je Facebook dao zeleno svetlo da se počne produkcija više televizijskih serija.
Facebook navodno u ovom trenutku sprema dve serije, od kojih će jedna biti dužeg trajanja i visokobudžetna, slična konvencionalnim TV serijalima kakve gledamo danas na televiziji, kao i jeftinija serija čije epizode bi trajale do deset minuta a nove bi bile objavljivane svakog dana.
Ukoliko se kompanija odluči za originalni sadržaj, to će joj omogućiti da se efikasno bori protiv YouTube, Netflix i Amazon Video servisa.
Poručuje se da Facebook želi da zadrži dve milijarde korisnika, naročito mlade koji sve više prelaze na Snapchat.