Srbija

12.10.2024. 11:30

Nova ekonomija

Autor: Nevena Petaković

Unapređenje ugleda Srbije u svetu koštaće pola miliona evra

Filmska traka Foto: Unsplash

Srbija

12.10.2024. 11:30

Kampanje za unapređenje ugleda Srbije u svetu radiće firma Smart Match Solutions, vidi se na Portalu javnih nabavki. Ta firma je pobednik tendera koji je sprovela Kancelarija za javnu i kulturnu diplomatiju, a ugovor koji joj je dodeljen vredan je 58,45 miliona dinara (oko 497,9 hiljada evra) bez PDV-a.

Podsetimo, Kancelarija za javnu i kulturnu diplomatiju, koju vodi Arno Gujon, raspisala je pre nekoliko nedelja tender kojim traži firmu koja će da sprovodi kampanje kojima će se unaprediti ugled Srbije u svetu.

Kampanja obuhvata, između ostalog, i izradu dokumentarnog filma o srpsko-kineskom prijateljstvu i angažovanje stranih novinara i TV ekipa radi promovisanja Srbije u svetu, o čemu je Nova ekonomija već pisala.

Ista firma, Smart Match Soultions dobila je još jedan posao od Kancelarije za javnu i kulturnu diplomatiju – posao organizovanja događaja u zemlji i inostranstvu, za šta će biti plaćena 58,4 miliona dinara, odnosno toliko stoji da je vrednost ugovora za tu uslugu.

Kako se objašnjava, Kancelarija za javnu i kulturnu diplomatiju će organizovati, učestvovati i podržavati događaje u zemlji i inostranstvu, u cilju predstavljanja srpske kulture, istorije, vrednosti, duhovnosti, umetnosti, jezika, nauke i sporta.

Izabrana firma biće u obavezi da organizuje spomen obeležje srpskim vojnicima na Malti, promociju kulturne saradnje između Srbije i Kraljevine Danske (prezentacija digitalizacije Miroslavljevog jevanđelja).

Pored ovoga, pobednik ove javne nabavke treba da organizuje i promovisanje srpske filmske umetnosti kroz filmski festival. Sam festival na kojem će se promovisati srpska filmska umetnost biće izabran od strane Kancelarije, a na osnovu tri predloga koja joj dostavi Smart Match Solutions.

U planu je i događaj promovisanja srpske umetnosti kroz organizovanje umetničke izložbe. Kako se objašnjava u tenderskoj dokumentaciji, Srbija želi da ostvari partnerstvo sa jednom od umetničkih izložbi koja bi se održala u inostranstvu.

Poslednjih godina firma Smart Match Solutions je dobila niz poslova od strane državnih institucija, a koji se odnose na realizaciju kampanja na različite teme.

Samo od Agencije za bezbednost saobraćaja firma je bila angažovana za realizaciju nekoliko kampanja (kampanju „Kaznene karte“, kampanju za bicikliste, kampanju za zaštitne sisteme, kampanju „Vozi odmoran“, kampanju „Brzina“).

I nekoliko gradskih uprava je poslednjih godina ovu firmu angažovalo za poslove edukacija i kampanja na temu  bezbednosti saobraćaja, vidi se na Portalu javnih nabavki.

U više od polovine postupaka javnih nabavki podneta samo jedna ponuda

Preuzimanje delova teksta je dozvoljeno, ali uz obavezno navođenje izvora i uz postavljanje linka ka izvornom tekstu na novaekonomija.rs

Komentar(1)

Ostavite odgovor

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

Pre slanja komentara, molimo vas da se upoznate sa pravilima komentarisanja i pravilima korišćenja sajta.

Sajt je zaštićen pomocu reCaptcha i Google. Google Politika Privatnosti i Google Uslovi Korišćenja su primenjeni.

The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.