Prodaja novih automobila u Srbiji beleži drastičan pad, što je sigurno pokazatelj ekonomske krize u zemlji.
Međutim, u pojedinim salonima se beleži i rast prodaje, posebno skupljih modela.
Žitelji Čačka, kao i u ostatku Srbije svakodnevno se suočavaju sa bitkom za egzistenciju. Iako su okruženi prodajnim salonima automobila, četvorotočkaši većini nisu na listi prioriteta.
Međutim, ima i onih koji se u prodajnim salonima interesuju za nove automobile.
Sudeći po interesovanju kupaca, zaposleni u Kragujevačkom Fiatu, ne moraju da strepe o plasmanu njihovog proizvoda na srpskom tržištu.
„Ako bi smo gledali situaciju u državi i situaciji i interesovanje za 500 L, tu dolazi do kolizije. Interesovanje za 500 L je kao u srećna vremena“, kaže Darko Mlađenović iz „Autogaranta“ Čačak
Borbu protiv krize pojedini trgovci vode i otvaranjem novih salona, ili dopunom ponude. Uvek ima onih koji se ne odriču luksuza . Uprkos krizi Mecedesovi modeli na srpskom tržištu ipak pronalaze put do kupaca na području Zapadne Srbije.
„Taj trend rasta broja prodatih vozila iz godine u godinu se nastavlja. U prilog tome stoji činjenica da od polovine godine smo u Čačak, odnosno naš region, vratili i prodaju Dačije, odnosno Reno vozila“, kaže Milica Jovanović iz „Jevtović Cars “ Čačak.
Za one koji su u teško vreme spremili novac za novi automobil, jedino pitanje je koji je model aktuelni svetski hit.
E koja li je ovaj smor budala.