Vesti iz zemlje

17.10.2013. 10:00

B92

Autor: Nova Ekonomija

Prodaja automobila u Srbiji i dalje u drastičnom padu

Prodaja novih automobila u Srbiji beleži drastičan pad, što je sigurno pokazatelj ekonomske krize u zemlji.
Međutim, u pojedinim salonima se beleži i rast prodaje, posebno skupljih modela.
Žitelji Čačka, kao i u ostatku Srbije svakodnevno se suočavaju sa bitkom za egzistenciju. Iako su okruženi prodajnim salonima automobila, četvorotočkaši većini nisu na listi prioriteta.
Međutim, ima i onih koji se u prodajnim salonima interesuju za nove automobile. 
Sudeći po interesovanju kupaca, zaposleni u Kragujevačkom Fiatu, ne moraju da strepe o plasmanu njihovog proizvoda na srpskom tržištu. 
„Ako bi smo gledali situaciju u državi i situaciji i interesovanje za 500 L, tu dolazi do kolizije. Interesovanje za 500 L je kao u srećna vremena“, kaže Darko Mlađenović iz „Autogaranta“ Čačak 
Borbu protiv krize pojedini trgovci vode i otvaranjem novih salona, ili dopunom ponude. Uvek ima onih koji se ne odriču luksuza . Uprkos krizi Mecedesovi modeli na srpskom tržištu ipak pronalaze put do kupaca na području Zapadne Srbije. 
„Taj trend rasta broja prodatih vozila iz godine u godinu se nastavlja. U prilog tome stoji činjenica da od polovine godine smo u Čačak, odnosno naš region, vratili i prodaju Dačije, odnosno Reno vozila“, kaže Milica Jovanović iz „Jevtović Cars “ Čačak. 
Za one koji su u teško vreme spremili novac za novi automobil, jedino pitanje je koji je model aktuelni svetski hit. 

Preuzimanje delova teksta je dozvoljeno, ali uz obavezno navođenje izvora i uz postavljanje linka ka izvornom tekstu na novaekonomija.rs

Komentar(1)

Оставите одговор

Ваша адреса е-поште неће бити објављена. Неопходна поља су означена *

Pre slanja komentara, molimo vas da se upoznate sa pravilima komentarisanja i pravilima korišćenja sajta.

Sajt je zaštićen pomocu reCaptcha i Google. Google Politika Privatnosti i Google Uslovi Korišćenja su primenjeni.

The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.