L’Oréal, lider u industriji lepote, već više od 25 godina aktivno se zalaže za održivu i inkluzivnu budućnost, nastojeći da očuva lepotu planete i osnaži zajednice širom sveta. Program L’Oréal for the Future, pokrenut 2020. godine, predstavlja najnoviji korak u dugogodišnjoj posvećenosti očuvanju životne sredine i društvenoj odgovornosti
Kao najveća svetska kompanija u industriji lepote, L’Oréal je u jedinstvenoj poziciji da pokrene stvarne i dugoročne promene u oblasti zaštite životne sredine, cirkularne ekonomije i zajedničke otpornosti. Veruje da su ekonomski učinak i ekološka odgovornost neodvojivi i da transformacija počinje kroz konkretne akcije—jedan proizvod, jedan izbor, jedan trenutak.
SMANJENJE UTICAJA NA ŽIVOTNU SREDINU: NOVI CILJEVI DO 2030. GODINE
L’Oréal je postavio ambiciozne ciljeve kako bi smanjio uticaj svojih proizvoda na životnu sredinu, sa posebnim fokusom na smanjenje upotrebe plastike i efikasnije korišćenje prirodnih resursa. Kompanija aktivno razvija ambalažu od recikliranih materijala i sisteme za ponovno punjenje, s ciljem da do 2030. godine prepolovi upotrebu nove plastike. U okviru ove inicijative, L’Oréal se oslanja na principe cirkularne ekonomije— smanjenje, zamenu i reciklažu—kako bi unapredio životni ciklus svojih proizvoda i stvorio održiviji lanac snabdevanja. „Kroz ove promene, želimo da postignemo konkretne rezultate i omogućimo da 50% naših ambalaža bude napravljeno od recikliranih ili bioloških materijala. Takođe, cilj nam je da smanjimo težinu pakovanja i potrošnju resursa na svim nivoima proizvodnje“, ističu iz L’Oréala.
Do 2030. godine, kompanija planira da smanji upotrebu plastike za 50% u poređenju sa 2019. godinom i da smanji intenzitet pakovanja za 20%, čime će učiniti korak ka održivijem poslovanju.
Brendovi koji posluju u sastavu L’Oréal Grupe već nude dopunjive i reciklabilne opcije pakovanja za svoje proizvode za negu kože, kose, čak i luksuzne parfeme čija pakovanja danas mogu da traju -zauvek. Refill i reciklabilna pakovanja La Roche-Posay, Vichy, CeraVe, Kiehl’s, Kerastase, Armani, Prada – dostupni su i na našem tržištu.
Održivost nije samo dugoročna obaveza, već i prilika za unapređenje celokupnog poslovnog modela
INOVACIJE U ZELENOJ HEMIJI I OČUVANJE PRIRODNIH RESURSA
L’Oréal koristi biotehnologiju, zelenu hemiju i obnovljive resurse kako bi proizvodi bili održiviji i ekološki prihvatljiviji. Ulaganjem u zelene nauke direktno se smanjuje negativan uticaj na životnu sredinu. Na primer, regenerativna poljoprivreda poboljšava kvalitet zemljišta, optimizuje korišćenje vode i značajno smanjuje upotrebu đubriva i pesticida.
Do 2030. godine, svi sastojci u L’Oréal proizvodima biće zasnovani na naučno potvrđenim, prirodnim rešenjima.
Ulažući u istraživanje i razvoj novih tehnologija, L’Oréal se povezuje sa partnerima kako bi pomogao u očuvanju biodiverziteta i obnavljanju prirodnih ekosistema. Jedna od inovacija je Osmobloom™, tehnologija „hvatanja mirisa vazduhom“, razvijena u partnerstvu sa Cosmo International Fragrancies. Ova metoda omogućava dobijanje čistog, netaknutog mirisa cveta bez njegovog oštećivanja — nešto što je donedavno bilo nemoguće za brojne vrste, poput đurđevka ili zumbula.
OČUVANJE VODE
Kao jedan od najkritičnijih resursa 21. veka, voda je u središtu L’Oréal-ove strategije. Kompanija razvija waterloop fabrike, u kojima se procesna voda reciklira i ponovo upotrebljava.
Do 2030. godine, L’Oréal planira da koristi 100% recikliranu ili ponovo korišćenu vodu u svim industrijskim procesima, čime će doprineti smanjenju globalne potrošnje vode.
Paralelno sa time, L’Oréal uvodi proizvode koji potrošačima omogućavaju uštedu vode — posebno u regionima sa nestašicama. To uključuje formulacije koje zahtevaju manje ispiranja, brže deluju i ostavljaju manji ekološki trag kroz čitav svoj životni ciklus. Kompanija je posvećena odgovornom upravljanju vodama, kako bi obezbedila održivost u proizvodnji, ali i pomogla potrošačima u regionima sa nedostatkom vode. Pored toga, kompanija razvija proizvode koji omogućavaju uštedu vode u svakodnevnoj higijeni i lepoti, čime se direktno suočava sa izazovima klimatskih promena i smanjenja resursa.
L’ORÉAL I ODGOVORNOST ZA BUDUĆNOST
Program L’Oréal for the Future nije samo odraz odgovornosti ove kompanije prema životnoj sredini, već i snažna poruka svim industrijama da održivost treba da bude temelj poslovanja. Kroz konkretne ciljeve, inovacije u proizvodima i ambalaži, kao i ulaganja u naučna istraživanja i partnerstva, L’Oréal nastavlja da gradi bolju budućnost. Kompanija pokazuje da održivost nije samo dugoročna obaveza, već i prilika za unapređenje celokupnog poslovnog modela—s ciljem očuvanja planete, ali i unapređenja života zajednica širom sveta.
Preuzimanje delova teksta je dozvoljeno, ali uz obavezno navođenje izvora i uz postavljanje linka ka izvornom tekstu na novaekonomija.rs
Kompanija Sekopak, vodeći operater sistema upravljanja ambalažnim otpadom u Srbiji, obeležila je 19 godina rada konferencijom Sistem koji vraća vrednost. Od osnivanja do danas, kompanija je omogućila recikla...
U okviru globalne akcije Dan brižnosti, koju je po treći put organizovala STADA Grupa, više od 230 zaposlenih Hemofarma u Srbiji, Bosni i Hercegovini i Crnoj Gori učestvovalo je u akciji dobrovoljnog davanja...
Praznični Erste Bazar ženskog preduzetništva #verujusebe, koji se ove godine održava treći put zaredom, biće organizovan 13. decembra u Botaničkoj bašti „Jevremovac“. U godini kada Erste Banka obeležava znač...
MK Group i AikGroup već devetu godinu zaredom organizovale su tradicionalni događaj „Podrška porodici”, u okviru koga nagrađuju svoje zaposlene koji se u aktuelnoj godini ostvare u ulozi roditelja. Ove godin...
NOVA EKONOMIJA
prtplatite se za čitanje premium sadržaja
PREMIUM sadržaji na platformi NovaEkonomija.rsInforamcije koje imaju dodatnu vrednost
Koristimo kolačiće kako bismo osigurali da vam pružimo najbolje iskustvo na našoj veb stranici. Ako nastavite da koristite ovaj sajt, pretpostavićemo da ste saglasni sa tim.