Srbija

06.02.2014. 13:09

Tanjug

Autor: Nova Ekonomija

EPS pooštrava sistem unutrašnje kontrole

Srbija

06.02.2014. 13:09

EPS će ojačiti sistem unutrašnje kontrole rada kako bi mogla, ne čekajući prigovore, da identifikuje sve eventualne greške u snabdevanju i naplati struje.

To su se danas dogovorili v.d. direktora EPS-a Aleksandar Obradović i zaštitnik građana Saša Janković.

Takođe, dogovoreno je da se pojačanom pažnjom i brzinom proveravaju svi prigovori građana, sankcionišu eventualan nesavestan rad službenika i standardizuje i unapredi sistem naplate, kako bi svaki kupac električne energije imao najveću zaštitu svojih prava u celoj Srbiji, saopšteno iz EPS-a.

U slučaju potrebe, direktor EPS-a i zaštitnik građana lično će, kako se dodaje, proveravati odnos prema građanima na mestima gde su pritužbe učestale. 

On je kao problem istakao nedovoljnu integrisanost sistema elektroprivrede, zbog koje u različitim teritorijalno-organizacionim jedinicama ne postoje identični standardi i procedure, a direkcija EPS-a, po sadašnjim propisima, nema dovoljno mogućnosti da utiče na njihov rad. 

„Dešava se da pojedini regionalni direktori postupe i suprotno izričitim uputstvima generalnog direktora, zbog čega smo u pojedinim slučajevima aktivirali sistem interne revizije, o čijim nalazima ćemo obavestiti Zaštitnika građana“, rekao je Obradović. 

Direktor EPS-a je dodao i da je broj prigovora građana na decembarske račune povećan, pa je zbog toga naložio smene odgovornih i niz mera kako bi se otklonila i najmanja sumnja u tačnost računa za struju. 

Do sastanka je došlo na predlog v.d. direktora EPS-a, nakon što je Ministarstvo energetike i zaštite životne sredine tom javnom preduzeću dostavilo nacrt posebnog izveštaja Zaštitnika građana i zatražilo izjašnjenje o rokovima za otklanjanje uočenih problema u snabdevanju i naplati električne energije.

Sistem naplate zasniva se na terenskom očitavanju za šta EPS koristi 7.000 spoljnih saradnika, te je mali procenat greške izazvane ljudskim faktorom neminovan. „Međutim i kada se takva greška desi, garantujemo da neće biti zanemarena već će biti rešena u korist građanina – našeg kupca“, rekao je Obradović republičkom ombudsmanu.

Preuzimanje delova teksta je dozvoljeno, ali uz obavezno navođenje izvora i uz postavljanje linka ka izvornom tekstu na novaekonomija.rs

Komentar(1)

  1. Gospodine Maric, slazem se sa Vama da je u pitanju jedna bezocna laz „dragog“ nam premijera, ali imam jedno pitanje za Vas. Kako je moguce da je pokretna imovina pravnog lica Beograd sigurnost a.d – u stecaju (sada Beograd sigurnost d.o.o), tokom postupka stecaja prodavana u prostorijama preduzeca „Iskra“, dakle Vaswg preduzeca i da se njeno sediste sada nalazi na istoj adresi kao i sediste Vaseg pravnog lica „Iskra“, tj. na adresi Hercegovacka br.4-6, te da je srodnik Vaseg advokata iz kancelarije u ul. Resavska br.26/a, a koja Vas i zastupa u slucaju „Hercegovacka“, vlasnik pravnog lica Beograd sigurnost d.o.o, koje posluje pod istim maticnim brojem kao i Beograd sigurnost a.d?

Оставите одговор

Ваша адреса е-поште неће бити објављена. Неопходна поља су означена *

Pre slanja komentara, molimo vas da se upoznate sa pravilima komentarisanja i pravilima korišćenja sajta.

Sajt je zaštićen pomocu reCaptcha i Google. Google Politika Privatnosti i Google Uslovi Korišćenja su primenjeni.

The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.